يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1402/01/27
کدخبر :84231
7
چاپ :

استاندار کرمان هنرمندان تقویت همبستگی ملی را در دستور کار قرار دهند

استاندار کرمان گفت: هنرمندان در هر زمینه ای اعم از هنر، رسانه و غیره، امیدآفرینی، تقویت همبستگی ملی و وحدت اجتماعی را به عنوان شاخص در دستور کار خود قرار دهند.

محمدمهدی فداکار  در آیین معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی استان کرمان تاکید کرد: دشمن به دنبال ناامیدی و ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه است که باید آن خنثی کنیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اهمیت هنر در نزد مقام معظم رهبری افزود: اگر تولیدات هنری خوب و مناسب انجام شود، مردم استقبال می کنند ضمن اینکه این ظرفیت در کشور فراهم است.

در این آیین محمد حسین صادقی زاده، تهیه کننده انیمیشن لوپتو به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ در کرمان معرفی و تجلیل شد.

همچنین از هنرمندان فعال یکسال اخیر در زمینه تئاتر محلات در محله های کم برخوردار، موکب هنر و سوگواره ملی شعر مجتبوی نیز تجلیل شد.

آیین گرامیداشت چهره هنر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و اصحاب رسانه، در باغ موزه وزیری برگزار شد.

انیمیشن لوپتو به عنوان یکی از موفق ترین و پرفروش ترین انیمیشن های کشور محسوب می شود که تهیه کننده این اثر یکی از هنرمندان و فعالان کرمانی است که با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده است.

هفته هنر انقلاب اسلامی هر ساله، همزمان با سالروز شهادت مرتضی آوینی (شخصیت برجسته هنری و انقلابی) کشور از ۲۰ تا ۲۷ فرودین با معرفی چهره برتر هنر انقلاب سال، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.