شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/10/28
کدخبر :100144
8
چاپ :

استاندار کرمان ظرفیت‌های بالقوه شهرداری باید به ارزش‌افزایی برسند

استاندار کرمان گفت: شهرداری ظرفیت‌های بالقوه زیادی از جمله املاک دارد که باید به فعل برسند و با همکاری شورای شهر و دستگاه‌های دولتی، شاهد ارزش‌افزایی آنها باشیم.

محمدمهدی فداکار در دیدار شهردار جدید، کار شهرداری را متنوع و دشوار دانست و افزود: شهروندان به انواع مختلف با شهرداری و خدمات این مجموعه ارتباط دارند و توقعات نیز از آن بالا است.
به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: مراکز استان‌ها به واسطه جمعیت و مراجعات از شهرستان‌ها و استان‌های مجاور، پیشانی شهرها هستند و به تبع آن عملکرد شهرداری‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

فداکار، تسریع در فعالیت‌های عمرانی و بهسازی شهرها را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: استانداری و مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی نیز برای مدیریت بهتر شهر، ظرفیت‌های خود را در اختیار قرار می‌دهند و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

استاندار کرمان عنوان کرد: آماده همکاری برای انجام هر کمکی در اجرای برنامه‌های شهرداری هستیم و امیدوارم این جابه‌جایی، خون تازه‌ای به سیستم بدهد و موجب تحرک بیشتر در شهرداری و اداره امور شهر شود.

 استاندار کرمان روز پنجشنبه با شهردار جدید و معاونان شهرداری و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان دیدار کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.