پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1400/06/09
کدخبر :54641
37
چاپ :

استاندار کرمان دچار تنش آبی است

استاندار کرمان گفت: این استان تنش آبی دارد و در تامین آب آشامیدنی دچار مشکل است.

 علی زینی وند در حاشیه بهره برداری از چند طرح آب آشامیدنی و برق در شهرستان سیرجان با اشاره به اجرای پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به کرمان افزود: باید از این آب برای تامین آب آشامیدنی این استان بهره برد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی تسریع در روند اجرای پروژه های فاضلاب استان کرمان را ضروری دانست و اظهار داشت: هدف گذاری در کرمان باید به گونه ای باشد که حتی یک قطره از آب فاضلاب هدر نرود.

استاندار کرمان تصریح کرد: مردم روستاهای مجاور معادن و شرکت های بزرگ اقتصادی نباید معطل تامین آب آشامیدنی و هزینه های ریز دیگر باشند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: به منظور تامین آب ۱۰۶ روستای شهرستان سیرجان ۸۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

شهباز حسن پور با اشاره به مشکلات بخش مسکن در سیرجان افزود: ۶۰۰ نفر متقاضی مسکن در بلورد از توابع این شهرستان وجود دارد که باید زمین ساخت مسکن برای این افراد تامین شوند.

وی همچنین با بیان اینکه محور منتهی به بلورد وضعیت خوبی ندارد تصریح کرد: این محور با توجه به مشکلات موجود تصادفات و تلفات جانی زیادی داشته است.

استاندار کرمان امروز در آخرین روز از هفته دولت به شهرستان های بردسیر و سیرجان سفر، از طرح های در دست اجرا بازدید و چند طرح را افتتاح کرد.

سیرجان در ۱۸۰ کیلومتری شهر کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.