يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1402/07/15
کدخبر :94157
71
چاپ :

استاندار کرمان در دومین دوره جشن مهر سینمای ایران مورد تقدیر قرار گرفت

در آیین اختتامیه دومین جشن ملی سینمای ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاندار کرمان به دلیل همراهی همه جانبه و حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های سینمایی به عنوان استاندار برتر تقدیر شد.

آیین تقدیر از برگزیدگان دومین دوره مهر سینمای ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر نفت، رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری و جمعی از هنرمندان سینمای ایران شامگاه پنجشنبه ۱۳ مهر، در محل "تالار ایوان شمس" تهران برگزار شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، در این آیین از محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به دلیل همراهی همه جانبه و حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های سینمایی استان و اهتمام در اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌های استانی و تشریک مساعی در هم‌افزایی‌های فرهنگی، سینمایی به عنوان استاندار برتر حامی فرهنگ و سینما تقدیر شد.

متن تقدیرنامه به شرح زیر است، استاندار محترم کرمان؛ دومین جشن ملی مهر سینمای ایران با انتخاب شعار اخلاق، آگاهی و امید بر آن بوده است که با ستایش از روشن‌اندیشان هنر سینما و رزمندگان راستین انقلاب فرهنگی در سراسر این خاک پاک، الگوی بعثت عدالت فرهنگی و ترجمه‌ رویش‌ها و زایش‌ها باشد.

این تقدیر نامه می افزاید، تفقد و توجه حضرتعالی که برخاسته از هم عهدی و تشریک مساعی اعضای محترم دولت مردمی در هم‌افزایی‌های فرهنگی، سینمایی و تربیت نسل انقلابی‌ست، موجب تحکیم خاطر متولیان و نشاط هنرمندان و خوش فرجامی این جشن ملی گردید.

با اهدای این لوح سپاس، مراتب قدردانی صمیمانه‌ خود را از مشارکت خردمندانه و بی‌دریغ حضرتعالی تقدیم داشته و از خداوندگار هنر، سربلندی و سعادت برای جنابعالی مسئلت می‌دارم. "

دومین جشن مهر سینمای ایران، امسال از ۲۶ شهریور به همت سازمان سینمایی کشور با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با شعار اخلاق، آگاهی و امید آغاز به کار کرد و در یک بازه زمانی ۱۵ روزه به میزبانی تمامی استان‌های کشور برگزار شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.