يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1402/02/18
کدخبر :85233
26
چاپ :

استاندار کرمان خدمات‌رسانی هلال‌احمر جلوه‌ای گرانقدر از ایثار اجتماعی است

استاندار کرمان گفت: خدمات‌رسانی به مردم، تسکین آلام دردمندان و مرهم نهادن بر زخم آسیب‌دیدگان، جلوه‌های گرانقدری از ایثار اجتماعی، نیک‌اندیشی و مسئولیت‌پذیری خانواده هلال ‌احمر است.

محمدمهدی فداکار در پیامی به مناسبت روز هلال احمر می افزاید، نام جمعیت هلال احمر با ارزش‌ها و مفاهیمی چون ایثار، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی ادامه می دهد، انسان های وارسته‌ای که با اراده ستودنی، در لباس‌ سرخ‌رنگ خود بی‌هیچ ادعا و مطالبه‌ای برای زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت، بهترین و شیرین‌ترین روزهای زندگی خود را خالصانه وقف کرده‌اند.

در این پیام آمده است، جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از آموزه‌های مکتب اسلام و سیاست‌های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بشر دوستانه مردم مومن و همیشه انقلابی ایران در سخت ترین شرایط و لحظات بحرانی به ویژه در هنگام خشم و قهر طبیعت در کنار همنوعان خود حاضر هستند.

استاندار کرمان در این پیام تاکید کرده است، ۱۸ اردیبهشت‌ماه هر سال، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت فرهنگ خدمت صادقانه، انسان دوستانه و داوطلبانه به مردم و تکریم و تقدیر از فعالان و دست اندر کاران ترویج فرهنگ روحیه ایثارگری و نوع دوستی در جامعه است.

فداکار افزوده است، اینجانب ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش شایسته و ارزنده و مجاهدت‌های بی وقفه طلایه داران مهرورزی و نوع دوستی، روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به خانواده جمعیت هلال احمر استان کرمان و دیگر زحمت‌کشان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند باری تعالی در پیشبرد اهداف متعالی و انسان دوستانه خود موفق و موید باشید.

هشتم می برابر با ۱۷ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است و ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.