سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1400/01/14
کدخبر :45350
43
چاپ :

استاندار کرمان بررسی صلاحیت کاندیداها با حساسیت بیشتری انجام شود

استاندار کرمان با اشاره به انتخابات خرداد ۱۴۰۰ گفت: بررسی صلاحیت کاندیداها با حساسیت و دقت بیشتری انجام شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا ،استاندار کرمان با اشاره به انتخابات خرداد ۱۴۰۰ گفت: بررسی صلاحیت کاندیداها با حساسیت و دقت بیشتری انجام شود.

 علی زینی‌وند روز چهارشنبه در ستاد انتخابات استان کرمان افزود: فرآیند انتخابات تا این لحظه طبق روال قانونی و دستورالعمل‌ها طی شده و خوشبختانه تعامل خوبی نیز میان هیات‌های اجرایی و نظارت وجود دارد.

وی تاکید کرد: فرمانداران نامه‌های اداری و انتخاباتی را با حساسیت بالا و شخصا در اسرع وقت پاسخ دهند.

استاندار کرمان با اشاره به الکترونیکی بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا در مرکز استان کرمان تصریح کرد: فرمانداری‌ها همه امکانات و تجهیزات لازم را از هم اکنون آماده کنند تا در زمان انتخابات با مشکل روبه‌رو نشویم.

وی با اشاره به اشراف فرمانداران به قانون انتخابات بیان کرد: نماینده فرماندار و بخشدار در شعب اخذ رای و تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات آموزش‌های لازم را ببینند.

زینی‌ وند با بیان اینکه امیدوارم مشارکت جوانان و زنان روستایی برای کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی روستای ۱۴۰۰ بالا باشد ادامه داد: هیات‌های اجرایی بر اساس مر قانون عمل می‌کنند و بدون مستند قانونی و مستدل حق رد صلاحیت هیچ‌کسی را ندارند، همان طور که تاکنون دادگستری و اداره اطلاعات در زمینه بررسی صلاحیت‌ها فنی و دقیق عمل کرده اند.
وی گفت: در حوزه تجهیزات و پشتیبانی هم فرمانداران از الان به فکر باشند و ملزومات را خریداری کنند اما در مجموع توقع است که همه شعب استان آنلاین باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این نشست با اشاره به الکترونیکی شدن انتخابات در مراکز استان‌ها گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
محمد صادق بصیری با اشاره به تست تشخیصی کرونای دست اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ افزود: باید تعداد دست اندرکاران برگزاری انتخابات را دقیق به دست بیاوریم تا تست تشخیصی کرونای آنها گرفته شود.
 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان گفت: یک هزار و ۵۰ صندوق الکترونیکی اخذ رای برای شورای اسلامی شهر کرمان نیاز داریم که این صندوق ها به میزان لازم وجود دارد.

علیار اسکندری نسب با بیان اینکه هیچ روستایی نباید از گردونه انتخابات باز بماند، افزود: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی در تمام بخشداری‌ها صورت می‌گیرد.

سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در این انتخابات، هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آرا انتخاب خواهد شد.

برچسب ها : استاندار کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.