جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/07/19
کدخبر :57697
41
چاپ :

استاندار کرمان ارائه برخی خدمات، وابسته به وجود کارت واکسن خواهد شد

می توانیم شاهد بازگشت زندگی مردم به شرایط پیش از کرونا باشیم گفت: پس از تکمیل واکسیناسیون، ارائه بخشی از خدمات وابسته به ارائه کارت واکسن خواهد شد.

 علی زینی وند  در آیین گرامیداشت روز حهانی پست با تبریک این روز افزود: از تمامی جمعیت بالا ۱۲ سال استان کرمان تقاضا داریم که واکسن کرونا را دریافت کنند زیرا در غیر این صورت تمام افرادی که در این راه جان دادند، جانشان هدر می رود.وی اظهار داشت: در دنیا اثبات شده ‌که تزریق واکسن اگر جلوی ابتلا به کرونا را نگیرد، اما مرگ و میر را بسیار نادر می کند.
استاندار کرمان گفت: تقاضا داریم تمامی افرادی که صاحب تریبون هستند، مردم را به تزریق واکسن کرونا تشویق کنند.

واگذاری برخی امورات دولت به مردم

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه در حوزه پست استان کرمان نیز باید اتفاقات خوبی رخ دهد، اضافه کرد: در این زمینه باید همکاری با شرکت های دانش بنیان واگذاری خدمات به بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد زیرا هرچقدر مردم کار دولت را تحویل بگیرند، وضعیت کشور بهتر می‌شود.

زینی وند افزود: نظارت، قانون گذاری، تامین زیرساخت ها و مسکن، آموزش، بهداشت و سلامتی وظایف دولتند که در قانون ، هرچه دیگر امور را به مردم واگذار کنیم، ضرر نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: پست استان کرمان به سمت مکانیزه شدن فعالیت ها و واگذاری خدمات به مردم برود که اشتغالزایی و تسریع در امور را به‌دنبال دارد.

وی با بیان اینکه زمانی که وضعیت معادن و شرکت های بخش خصوصی و دولتی را مقایسه کنیم، پی می‌بریم که سوددهی و وضعیت بخش خصوصی بهتر است گفت: درآمد خوب در فروش انفال و مواد خام معادن نیست، باید محصولاتی تولید کرد که رقابتی باشد و در تمامی امور به‌مردم اعتماد شود زیرا ساختار دولت ما بسیار بزرگ است.

استاندار کرمان با بیان اینکه شهرداری ها با تعداد کمتر نیروی انسانی هم می توانند خدمات خود را ارائه دهند، افزود: ذهن نسل جوان را بابد از فعالیت های دولتی منصرف کنیم.

وی ادامه داد: برخی کشورها کارمند کمی در مشاغل دولتی دارند که به‌علت پویایی بخش خصوصی آنان است لذا ما نیز باید به این سمت برویم که پست در این حوزه پیشرو بوده است.

کاستی‌های اعتبارات پست کرمان تامین می‌شود

زینی وند اضافه کرد: کاستی‌های اعتباری اداره کل پست کرمان نیز با بررسی سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان و حمایت استانداری تامین می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پست از قدیمی ترین ساختارهای جهانی است و با فعالیت ارزشمند، این اداره در برخی جاها همچون هلال احمر، نشانه هایی از صلح و دوستی بین ملت ها دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه به لحاظ اعتماد مردم باید به پست تبریک گفت زیرا مردم ‌به ساختار آن اعتماد دارند بیان داشت: مردم امانات با هر ارزش مادی و اسناد مهم خود را با خیال راحت به شما می سپرند و آن را در مقصد دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: پستچی ها بهترین خاطرات زندگی بسیاری از ما هستند و با فعالیت مکانیزه و پرحجم تا امروز، در بخش خدمات تاثیرگذار بودند اما جایگاه خدمات در جامعه باید تقویت و به آن توجه شود.

زینی‌وند افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مهمترین وزارت‌خانه ها در عرصه زندگی مردم است، زندگی بدون فعالیت این وزارت دشوار شده و مردم در روستاها مشکلاتی در آنتن دهی و اینترنت دارند که درخواست آنان نشانه اهمیت کار و سنگینی مسئولیت مسئولان است.

همچنین در این آیین علاوه بر قدردانی از کارکنان پست، تندیس تمبر استاندار کرمان رونمایی شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.