يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/06/11
کدخبر :55142
24
چاپ :

استاندار کرمان ابراز سلایق برخی اشخاص نتوانسته نام بسیج را تخریب کند

استاندار کرمان با بیان اینکه بسیج از ورود به مسائل سیاسی دور مانده گفت: ممکن است گاهی شخصی به نام بسیج و با ابراز سلیقه خود بخواهد نام بسیج را خراب کند اما اینها در جامعه نقطه‌ای کوچک هستند.

علی زینی وند روز چهارشنبه در نشست بسیج ادارات استان کرمان و در ارتباط ویدئوکنفرانسی افزود: باید به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نگاه کنیم که همه اقشار با سلایق و تفکرات مختلف ایشان را قبول داشتند و او را از خود می دانستند.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی معجزه انسان سازی نظام است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، زینی وند تاکید کرد: باید درباره بسیج درست اظهارنظر کنیم و اگر این نباشد به بسیج و انقلاب جفا کرده ایم و باید بسیج را جان خود بدانیم.

وی گفت: خطاست که بسیج را در جناح های سیاسی و اهداف زودگذر محصور کنیم و آیندگان ما را برای این مساله نمی بخشند.

استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه ساختارسازی بسیج صرفا به امور نظامی مربوط نمی شود گفت: دیدگاه ساختارساز در جمهوری اسلامی امروز بسیج را به قرارگاه سازندگی در کشور تبدیل کرده است.

وی اظهارداشت: بسیج یکی از ساختارهای شگرف انقلاب اسلامی محسوب می شود و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته مرهون همین ساختار سازی است که به واسطه اقدامات هوشمندانه امام راحل بود.

زینی وند تصریح کرد: در جنگ، امور را به مردم واگذار نمی کنند اما در دفاع مقدس امور توسط سپاه و بسیج به مردم واگذار شد و نیروی عظیم مردمی در قالب بسیج جنگ را اداره کرد.

استاندار کرمان بیان کرد: سپاه ثارالله کرمان  سردار سلیمانی را پرورش داد و سردار سلیمانی نیز سپاه ثارالله را مشهور ساخت و شهید سلیمانی بسیجی بود.

وی تاکید کرد: بسیج در قالب قرارگاه های سازندگی در داخل و خارج کشور کار می کند و هرچه این ساختارها جلو می آید پیشرفته تر می شوند.

زینی وند بیان کرد: در منطقه پرتلاطم ما دولت ها قوام نمی گیرند، دولت های خارجی با اشغال کشوری ۲۰ سال ساختارسازی می کنند اما مثل آمریکا در افغانستان با سرافکندگی و افتضاح بیرون می رود.

وی تاکید کرد: آمریکا قصد داشت در عراق و افغانستان مدل سازی کند تا مردم کشورهای دیگر الگو بگیرند و بگویند بیایید به کشور ما و عراق؛ اما اگر جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی نبود اکنون عراق نیز تجزیه و چند پاره شده بود.

وی افزود: مردم‌یاری مولفه اول بسیج است و اگر الگوسازی و ساختارهای امنیت ساز بسیج و نقش سردار سلیمانی در عراق و سوریه نبود، تلاش ها به نتیجه نمی رسید.

استاندار کرمان در ادامه اظهارداشت: حضور بسیج کارمندی در ادارات یادآور ارکان هویتی نطام‌جمهوری اسلامی، استقلال، آزادی، مردمداری و مبارزه با ظلم است.

وی افزود: ساختارسازی های جمهوری اسلامی مانند بسیج به جوانان هویت می دهد و اگر این هویت را از جوانان بگیریم چیزی از آنان باقی نمی ماند و روحیه خود را می بازند.

استاندار کرمان تصریح کرد: بسیج در حوزه امنیت سازی بسیار درخشیده و در بحران هایی مانند سیل، زلزله و کرونا نیز در کنار سازمان های بین المللی نگاه به بسیج است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.