دوشنبه31 ارديبهشت 1403     Monday, May 20, 2024
1400/01/14
کدخبر :45353
34
چاپ :

استاندار کرمان پروژه های اقتصادی قوی و آینده دار حمایت شوند

استاندار کرمان با اشاره به لزوم اهمیت همکاری و تشکیل میزگرد های سازمانی برای رفع موانع و بررسی پرونده ها تاکید کرد: طرح های توجیه پذیر نباید در پیچ و خم روند نادیده گرفته شوند

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،

استاندار کرمان با اشاره به لزوم اهمیت همکاری و تشکیل میزگرد های سازمانی برای رفع موانع و بررسی پرونده ها تاکید کرد: طرح های توجیه پذیر نباید در پیچ و خم روند نادیده گرفته شوند بلکه باید حمایت از این پروژه ها در اولویت قرار گیرند.

 علی زینی وند روز چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع ویژه سیرجان و بردسیر تولید اظهار کرد: استانی به بزرگی کرمان نباید در زمینه مرغ و تخم مرغ مشکلی داشته باشد و علاوه بر نیاز استان و نیاز استان های همجوار را هم تامین کند و ما به دنبال راه های جدید تامین مرغ استان و افزایش ظرفیت تولید هستیم و از سرمایه گذاران این بخش حمایت می کنیم. 

زینی وند با اشاره به تشکیل جلسه شورای بانکی یادآور شد: جلسه شورای بانک ها بزودی برگزار شود، ما حجم زیادی از پرونده ها را در پیچ و خم اداری داریم اما باید آن هایی که مطالعه شده هستند و به نتیجه می‌رسد، پیگیری شود.  

وی از بانک ها به دلیل مساعدت ها تشکر کرد و خاطرنشان کرد: بانک ها همت کردند و  چهار ماهه آخر سال سهم روستایی را بالا بردند، ما در استان می توانیم بخشی از منابع صنایع بزرگ در بانک ها دارند، وام دریافت کنیم و طرح های اولویت دار مهم را دسته بندی و آنهایی که طرح توجیهی دارند کمک کنیم . 

زینی وند تاکید کرد: ستاد جذب پروژه همت کند که پروژه های دسته بندی شده را در شهرستان های مختلف داشته باشیم و در صورت جدب تسهیلات به سرعت راه اندازی شوند، لیست شرکت های فعال را داشته باشیم و از این شرکت ها کمک گیریم. 

استاندار کرمان بیان کرد: با توجه به نام گذاری دقیق مقام معظم رهبری اهمیت توجه به این موضوع اقتصادی دو چندان خواهد شد؛ وظایف باید مشخص شود و هر کسی کار خود را به درستی انجام دهد. 

وی روند طولانی استعلامات را یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دانست و گفت : همین بروکراسی کار ها را سخت می کند که باید ر شهر های صنعتی همانند سیرجان شرکت ها  کمک کنند تا کار های خدمات شهری و مسکن تسهیل شود. 

استاندار کرمان خطاب به مدیران پس از بررسی مسائل و مشکلات این بخش بیان کرد: طرح جامع این بخش ها نیزبررسی شود و هر جا در اختیار ماست  مجوز ها صادر شود و اگر قرار است از تهران پیگیری شود حتما به ما ابلاغ کنند؛ زمینه کار های سرمایه گذار و شرکت ها را تسریع کنید. 

وی با اشاره به روز طبیعت تصریح کرد: فرمانداران اختیار دارند که تمامی تفرجگاه ها و مکان هایی که احتمال تجمع است را تعطیل کنند این بدین منظور نیست که جاده ها را ببندیم اما مسیر های منتهی به این مکان ها بسته خواهند شد. 

برچسب ها : استاندار کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.