دوشنبه31 ارديبهشت 1403     Monday, May 20, 2024
1399/12/17
کدخبر :44086
27
چاپ :

استان کرمان، رتبه اول امدادرسانی در حوادث کشور در سال جاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان گفت: در سال جاری رتبه اول امدادرسانی در حوادث در کشور متعلق به استان کرمان با پوشش 11 درصد از آمار کشور بوده است

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا ،مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان گفت: در سال جاری رتبه اول امدادرسانی در حوادث در کشور متعلق به استان کرمان با پوشش 11 درصد از آمار کشور بوده و بیشترین امدادرسانی ما در سال جاری مربوط به حوادث رانندگی بوده است.

"رضا فلاح" عصر امروز16 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در سال جاری رتبه اول امدادرسانی در حوادث در کشور متعلق به استان کرمان با پوشش 11 درصد از آمار کشور بوده و بیشترین امدادرسانی ما در سال جاری مربوط به حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: در 11 ماهه امسال 300 هزار نفر از مردم استان کرمان از خدمات مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر استان کرمان استفاده کرده اند.

فلاح تصریح کرد: همچنین در سال جاری بیش از 633 هزار نفر از خدمات داوطلبان در قالب کاروان های سلامت، مددکاری و ... در استان کرمان استفاده کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: اولویت ما در حوزه داوطلبان ایجاد خانه های هلال است و تا امروز 200 خانه هلال در روستاهای کمتر توسعه یافته استان کرمان راه اندازی شده که هدف این خانه ها افزایش تاب آوری و توانمندسازی مردم روستا و پوشش حوادث توسط خود مردم است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.