جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/09/28
کدخبر :60512
30
چاپ :

ارمغان آزادی و جلب رضایت اولیای دم پس از ۳۰ سال در کرمان

دادستان نظامی استان کرمان از جلب رضایت اولیای دم پس از گذشت ۳۰ سال از وقوع قتل خبر داد و گفت: متهم این پرونده در سال ۱۳۶۸ مرتکب قتل عمدی و متواری شده بود که در سال ۸۵ دستگیر و روانه زندان شد.

نادر فرامرزپور در تشریح این خبر افزود: خانواده محترم صادقی با گذشت از قصاص محکوم علیه به یک انسان زندگی دوباره بخشید، با این اقدام خداپسندانه موجبات شادمانی خانواده محکوم که صاحب هفت فرزند بوده و سه نفر آنها معلول جسمی هستند را فراهم آورد و همچنین سبب اصلاح زندانی و بازگشت مجدد وی به آغوش خانواده و اجتماع شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی خاطرنشان کرد: جلب رضایت اولیای دم در این پرونده با تلاش و پیگیری های مستمر مسئولان و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان بویژه قاضی اجرای احکام، محمد حسین چناریان، کارمندان آن شعبه و نیز مسئولان و پرسنل زندان مرکزی کرمان با نگاه اخلاقی، معنوی و تاسی از سیره اهل بیت (ع)و نظر به اینکه گذشت از ارزش های دینی و نشانه تقوی الهی به شمار می رود حاصل شد.
دادستان نظامی کرمان به نحوه اعلام رضایت اولیای دم نیز اشاره و بیان کرد: اولیای دم این پرونده که دو خواهر مقتول بودند، در زمان اجرای حکم قصاص در حالی که طناب دار بر گردن محکوم علیه آویخته بود بعد از حدود ۳۰ سال، از خون برادر خود گذشتند و متهم این پرونده از قصاص رهایی یافت.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.