جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1400/04/07
کدخبر :49444
32
چاپ :

احتمال شیوع ویروس کرونای هندی در شرق استان کرمان

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم درخصوص نوع کرونای غالب در منطقه شرق استان کرمان بیان کرد: با توجه به میزان شیوع و اینکه ما دروازه ورود از شهرهای قرمز استان سیستان و بلوچستان هستیم

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،رییس دانشگاه علوم پزشکی بم درخصوص نوع کرونای غالب در منطقه شرق استان کرمان بیان کرد: با توجه به میزان شیوع و اینکه ما دروازه ورود از شهرهای قرمز استان سیستان و بلوچستان هستیم، به نظر می رسد نوع هندی ویروس در منطقه شیوع پیدا کرده است.

دکتر"مازیار اویسی" امروز ششم تیرماه در جلسه ستاد کرونای شهرستان بم با ابراز نگرانی از وضعیت شیوع کرونا در بم اظهار کرد: در حال حاضر ۶۳ بیمار قطعی و مشکوک در بیمارستان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۴۱ بیمار مثبت قطعی و ۲۲ بیمار مشکوک هستند.

اویسی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ تست pcr و ۱۱۴ تست رپید مثبت در شرق استان کرمان داشته‌ایم که آمار بسیار بالایی محسوب می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزکی بم درخصوص نوع کرونای غالب در منطقه شرق استان کرمان بیان کرد: با توجه به میزان شیوع و اینکه ما دروازه ورود از شهرهای قرمز استان سیستان و بلوچستان هستیم، به نظر می رسد نوع هندی ویروس در منطقه شیوع پیدا کرده اما نمونه‌ها جهت آزمایش به تهران ارسال شده تا دقیق بررسی و نتیجه اعلام شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.