پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1402/08/24
کدخبر :97204
29
چاپ :

اجماع برای حل آسیب‌های اجتماعی کرمان؛استاندار محل نگهداری معتادان تامین شود

شست شورای اجتماعی استان کرمان درحالی با حضور استاندار برگزار شد که وی بر ضرورت تامین محل مناسب نگهداری معتادان متجاهر تاکید کرد.

محمدمهدی فداکار گفت: برای ایجاد کمپ های ماده ۱۶ زیرساخت ها و زمین آماده سازی شود تا با کمک دستگاه ها و مجتمع های صنعتی بزرگ استان ۱۰ سوله با امکانات خاصی برای برخی شهرهای بزرگ کرمان طراحی شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی افزود: معتادان متجاهر گرفتاری هایی برای شهر به وجود می آورند و چهره شهر را نازیبا کرده اند؛ اسنادی در این زمینه در حال آماده سازی است تا متضمن اقدامات اجرایی دستگاه ها باشد و این اقدامات رصد و ارزیابی می شود.

فداکار تاکید کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر نیز باید در بحث معتادان متجاهر کمک کند و از محل فروش ۲ هزار میلیارد ریالی فروش خودروهای توقیفی مواد مخدر، بخشی در اختیار استان قرار گیرد تا شورای شهر و شهرداری نیز برای ساماندهی این معتادان کمک کنند و پای کار بیایند.

استاندار کرمان بیان کرد: ایجاد گرمخانه در فصل زمستان برای معتادان نیاز است تا این افراد در سرما حداقل آرامش را داشته باشند.

مجتمع کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران گفت: در بحث احصای نظام‌مسائل اجتماعی استان، بر اساس اولویت، حساسیت، جامعیت و نوع به ۹ مساله اساسی اجتماعی در استان رسیدیم که بنا شد بر اساس سندی که در هر حوزه پیگیری می شود، گزارش هر مساله در جلسات بعد ارائه شود.

رحمان جلالی بیان کرد: مجموعه ای برای راه اندازی مجتمع کاهش های آسیب اجتماعی با عنوان «شوق زندگی» با همکاری دستگاه قضایی در شهر کرمان اختصاص پیدا می کند.

وی با اشاره به طرح بحث ایجاد کمپ های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر تصریح کرد: قرار شد با همکاری خیران و مسئولیت های اجتماعی معادن، تعداد و کیفیت خدمات این مراکز در استان کرمان افزایش پیدا کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.