يكشنبه23 ارديبهشت 1403     Sunday, May 12, 2024
1400/09/01
کدخبر :59296
22
چاپ :

اجرای پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان کرمان/ نیاز به همه گروه های خونی

مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به اجرای پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان استان گفت: هم اکنون در استان به تمام گروه های خونی نیاز داریم.

دکتر"ایرج شکوهی" اظهار کرد: پویش نذر خون با همکاری جامعه ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، هیئت ورزش همگانی استان و بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت روز گذشته(۲۹ آبان ماه) همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه ای است که با بصیرت نورانی امام(ره) پایه گذاری شد و امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده است که در حال نقش آفرینی در همه عرصه ها و یک نهاد ارزشی در نهادینه ساختن فرهنگ اهدای خون در جامعه است.

شکوهی با اشاره به وجود ۱۵۰۰ بیمار تالاسمی در استان کرمان که مصرف کننده دائمی خون هستند، تصریح کرد: با توجه به وقوع تصادفات و انجام اعمال جراحی مختلف در مراکز درمانی استان، نیاز به خون و فرآورده های خونی مستمر و دائمی است و ضروری است مردم همواره به مسئله اهدای خون توجه داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر در استان به تمام گروه های خونی نیاز داریم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.