جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1400/03/23
کدخبر :48111
36
چاپ :

ابراز نگرانی استاندار کرمان از برگزاری نشست های انتخاتی شوراها

استاندار کرمان گفت: نگرانی ما از انتخابات شوراهاست که به شدت رقابتی است و تجمعات وجلسات خانگی تشکیل می شود وفرمانداران وبخشداران باید نامزدهارا ملزم کنند که پروتکل ها رعایت شود واگر رعایت نشود جرم است

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،استاندار کرمان گفت: نگرانی ما از انتخابات شوراهاست که به شدت رقابتی است و تجمعات و جلسات خانگی تشکیل می شود و فرمانداران و بخشداران باید نامزدها را ملزم کنند که پروتکل ها رعایت شود و اگر رعایت نشود تخلف آشکار است.

دکتر"علی زینی وند" ظهر امروز 22 خردادماه در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار کرد: در مجموع روند کرونا در کشورنزولی است اما وضعیت استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان خیلی نگران کننده و شرایط استان کرمان شکننده است و ناگزیر هستیم محدودیت ها را اعمال کنیم.

وی افزود: در قلعه گنج، رمشک، زهکلوت، فهرج و ... مراودات قومی بین دو استان داریم و مردم کاملا با هم در ارتباط هستند و اکنون ایرانشهر یکی از سخت ترین وضعیت ها را دارد و خیلی وضعیت نگران کننده است.

زینی وند با اشاره به اینکه با توجه به ویروس هندی، می بینیم که کرونا هنوز تمام نشده، تصریح کرد: به دلیل اینکه واکسیناسیون ما گسترده نیست این خطر کاملا مشهود است و فرمانداران جنوب و شرق استان باید مصوبات را با جدیت پیگیری و مراودات بین استانی در حوزه هرمزگان و سیستان و بلوچستان به شدت کنترل شود.

استاندار کرمان بیان کرد: نگرانی ما از انتخابات شوراهاست که به شدت رقابتی است و تجمعات و جلسات خانگی تشکیل می شود و فرمانداران و بخشداران باید نامزدها را ملزم کنند که پروتکل ها رعایت شود و اگر رعایت نشود تخلف آشکار است.

وی افزود: برگزاری نشست های تبلیغاتی در فضای بسته ممنوع است اما نقاط مشخصی با لحاظ مسائل امنیتی باید در نظر گرفته شود.

همچنین دکتر"محمدصادق بصیری" معاون استاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: در هفته گذشته شهرهای جیرفت، سیرجان و شهربابک از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و به طور کلی در حال حاضر در استان کرمان 10 شهرستان زرد و 13 شهرستان نارنجی داریم که در هفته جاری نیز این وضعیت تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهرهای جنوبی استان کرمان متاثر از استان هرمزگان است، افزود: دستورالعمل بهداشتی برگزاری انتخابات 28 خردادماه توسط ستاد ملی کرونا اعلام شده و ضوابط اجرایی قبل، حین و بعد از انتخابات شامل پیش بینی شعب سیار در مناطق پرتراکم و رای گیری از بیماران قرنطینه، ممنوعیت برگزاری کارناوال ها و استقبال از نامزدهای انتخاباتی، ممنوعیت برگزاری نشست های تبلیغاتی در فضای سربسته و ... را شامل می شود.

برچسب ها : استاندار کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.