جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1403/01/15
کدخبر :104375
0
چاپ :

آیت‌الله خاتمی ترور ناجوانمردانه، ضعف صهیونیست‌هاست

این ضعف دشمن پست و زبون است که ناجوانمردانه اقدام به ترور و کشتار به این شکل می‌کند.

 آیت الله سید احمد خاتمی در آیین شب قدر ۲۳ رمضان در سیرجان افزود: به طور قطع رژیم صهیونیستی شکست خورده و می خواهد با جنایات خود راهی پیدا کند و خلاص شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: گُل‌ها و مخلصان دین و انسانیت را از دست ما گرفتند و اگر نگاهی به زندگی این سرداران رشید و شهید اسلام در این جنایت تروریستی بیاندازید می بینیم غیر از اخلاص، دلاورمردی و رشادت در راه خدا هیچ چیز را نمی شناختند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس کمتر از احیای شب قدر نیست

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: قدر شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را بدانید اما شرکت در راهپیمایی روز قدس کمتر از احیا در شب قدر نیست.

وی اضافه کرد: ظالمان صهیونیستی کارهایی می کنند که زبان شرم دارد بگوید؛ در کجای تاریخ زن، بچه، پیر و جوان را می کُشند و این همه ظلم و ستم را با افتخار به جهان اعلام کنند؟.

آیت‌الله خاتمی عنوان کرد: با این اوصاف و جنایات ضرورت دارد با نگاه به خصیصه انسانیت و شرف انسانی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و البته راهپیمایی امسال خداقوتی به این قهرمانان مجاهد و مردم غزه خواهد بود که حتی وقتی تصور می کنیم و می بینیم فرزند خردسال و بچه کنار پیکر کشته شده پدر گریه می کند، این صحنه ها انسان را به اعلام انزجار از جنایات بی حد و حصر صهیونیست ها و به راهپیمایی می کشاند و حال و هوای دیگری دارد.

وی افزود: عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در میان همه ماه ها ماه رمضان و همه شب‌های رمضان شب‌های قدر و در بین شب‌های قدر نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم قلب شب‌های ماه رمضان است، اضافه کرد: علاوه بر اینکه براساس روایات در بین این سه شب، باید قدر شب بیست و سوم را بدانید، قرآن کریم نیز در این شب‌ها بر پیامبر(ص) نازل شده و همچنین سرنوشت انسان در این شب‌های قدر نوشته می‌شود.

امام جمعه موقت تهران خطاب به جوانان نیز افزود: جوانان سرنوشتتان را امشب خودتان رقم می‌زنید و هر آنچه می‌خواهید می‌توانید از پروردگار بخواهید و مردم و همه بدانیم که تمامی توطئه‌های دشمنان به برکت همین شب های قدر، رفع شده و می شود؛ در شب احیا، امام حسین(ع) را فراموش نکنید که هرچه داریم به خاطر وجود پسر حضرت فاطمه(س) است.

 پس از پایان سخنرانی مراسم شب احیا و قرآن برسر گرفتن با حضور آیت الله خاتمی و مردم خداجو در مهدیه اعظم سیرجان برگزار شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.