دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/01/22
کدخبر :45763
31
چاپ :

آموزشگاه‌های آزاد هنری فعلا اجازۀ فعالیت ندارند

به گفته‌ی برخی شهروندان، بعضی آموزشگاه‌های هنری در کرمان برخلاف مصوبه‌ی ستاد کرونا، تعطیلی را اعمال نکرده و از هنرجویان خواسته‌اند تا در کلاس‌ها شرکت کنند و عدم حضورشان را غیبت لحاظ می‌کنند

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، به گفته‌ی برخی شهروندان، بعضی آموزشگاه‌های هنری در کرمان برخلاف مصوبه‌ی ستاد کرونا، تعطیلی را اعمال نکرده و از هنرجویان خواسته‌اند تا در کلاس‌ها شرکت کنند و  عدم حضورشان را غیبت لحاظ می‌کنند.

 معاون هنری ارشاد استان اما به فردای‌کرمان گفت که آموزشگاه‌های آزادهنری جزو مشاغلی هستند که طبق مصوبه‌ی جدید ستاد کرونا باید تعطیل شوند.

وحید محمدی با بیان اینکه این مصوبه را روز شنبه به آموزشگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم و امروز نیز نامه‌ی تکمیلی در این خصوص می‌فرستیم، تاکید کرد که هیچ آموزشگاهی حق ندارد هنرجویان را به کلاس‌های حضوری فرا بخواهند. او از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده‌ی چنین تخلفی، به اداره ارشاد اطلاع دهند.

وحید محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز یکشنبه 22 فروردین‌ماه با بیان اینکه سینما، تئاتر و آموزشگاه‌های آزادهنری تا تغییر وضعیت کرونا باید تعطیل باشند، در پاسخ به فردای‌کرمان اظهار کرد: «این تعطیلی از روز شنبه به مدت ده روز باید اعمال شود. برای بازگشایی اما باید منتظر تصمیم بعدی ستاد کرونا باشیم».

وی افزود: «از همه‌ی هنرمندان استان که در مدت شیوع کرونا صبوری کرده‌اند تشکر می‌کنم. هنرمندان همواره جزو گروه‌هایی بوده‌اند که دستورالعمل‌های ستاد کرونا را به‌خوبی اجرا کرده‌اند. انتظار داریم در این مقطع نیز، همچون گذشته همراهی کنند، به تصمیمات احترام گذاشته و پروتکل‌ها را اجرا کنند تا بار بیماری کاهش یابد». 


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.