يكشنبه23 ارديبهشت 1403     Sunday, May 12, 2024
1400/09/17
کدخبر :60111
27
چاپ :

آموزش حضوری، اولویت آموزش و پرورش کرمان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای نظارت بر فعالیت های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت سر زده از چند مدرسه در شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

احمد اسکندری نسب در این بازدید، فعالیت حضوری این مدارس در محورهای مختلف از جمله آموزشی، تربیتی و هم چنین نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری را ارزیابی کرد و با مدیر، معلمان و دانش آموزان مدارس گفت وگو کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی در حاشیه این بازدید با تشکر از تلاش تمامی فرهنگیان استان در راستای پیگیری برنامه های بازگشایی مدارس، با حضور در کلاس های درس از نحوه تشکیل کلاس حضوری به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی و گند زدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، تهیه و تدوین اطلس آموزشی و تشکیل شورای مدرسه، اطلاع رسانی به خانواده ها و نحوه تعامل با اولیا و هم چنین تکمیل فرم ها توسط مدارس در سامانه و اخذ مجوز فعالیت، بازدید و از نزدیک توصیه های لازم را به مدیران، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.

 اسکندری نسب سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاد دهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، آموزش حضوری را اولویت استان عنوان کرد.

 وی  با اشاره به برنامه بازدید سرزده از فعالیت واحدهای آموزشی، وضعیت مدارس را در اجرای برنامه ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته، عملکرد مدارس در آموزش حضوری، رعایت پروتکل های بهداشتی و هماهنگی برای حضور دانش آموزان به صورت گروه بندی و سایر اقدامات رضایت بخش بوده است.

گفتنی است: در این بازدید مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان نیز از نزدیک نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص فعالیت مدارس بیان کردند و در پاسخ سوال مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از دانش آموزان در مورد اولویت آموزش حضوری و مجازی، دانش آموزان خواستار آموزش حضوری بوده و از بازگشایی مدارس ابراز رضایت نمودند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، بر پایه این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به شهرستان عنبر آباد از مدرسه دخترانه متوسطه دوم شهدای فناوری و مدرسه ابتدایی پسرانه شاهد این شهرستان بازدید کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.