يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1400/01/22
کدخبر :45761
45
چاپ :

آمار بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در کرمان ۲ برابر شده است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان با بیان این‌که آمار بیماران بستری استان رو به رشد بوده و طی دو هفته‌ی گذشته دو برابر شده است

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان ، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان با بیان این‌که آمار بیماران بستری استان رو به رشد بوده و طی دو هفته‌ی گذشته دو برابر شده است، گفت که در حال حاضر 580 بیمار قطعی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

 حمیدرضا رشیدی‌نژاد 21 فروردین‌ماه در هفتادمین جلسه‌ی پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان کرمان، با اشاره به افزایش دو برابری تعداد بیماران و مثبت شدن آزمایشات سرپایی بیان کرد: «آمار بیماران بستری استان نیز رو به رشد بوده و طی دو هفته‌ی گذشته دو برابر شده است».

وی تعداد بیماران قطعی و مشکوک به کووید-19 که در حال حاضر در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند را 580 نفر اعلام کرد و افزود: «متوسط افراد بستری روزانه، هفته‌ی گذشته در استان 140 نفر بوده که این آمار در پیک‌های قبل 100 نفر بوده است».

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان اظهار کرد: «سرعت رشد پیک چهارم بسیار بالا و واضح است و به همین نسبت تعداد مرگ و میرهای ناشی از بیماری نسبت به اواخر اسفندماه سه تا چهار برابر شده است».

وی از ابلاغ گام پنجم طرح شهید سلیمانی با عنوان «بسیج ملی مقابله با همه‌گیری» خبر داد و گفت: «در این طرح واکسیناسیون و تشدید خدمات بیرونی اضافه شده است».

رشیدی‌نژاد، نگه‌داشت موارد قطعی مبتلا به ویروس کووید-19 در قرنطینه را به لحاظ جلوگیری از موارد ابتلا مورد تاکید و لازم دانست.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.