جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1402/02/04
کدخبر :84383
13
چاپ :

آغاز عملیات بهسازی و حذف نقاط حادثه‌خیز محور فاریاب_کلکسورک_کهنوج

با هدف ایجاد تردد ایمن در محور فاریاب_کلکسورک_کهنوج در محدوده روستای پشموکی، عملیات بهسازی و احداث شیب شیروانی و شانه‌سازی این محور آغاز شد.

جاسم حمزه در حاشیه بازدید از آغاز عملیات بهسازی و حذف نقاط حادثه‌خیز  محور فاریاب - کلکسور - کهنوج  افزود: بر اساس سیاست‌های تعریف شده  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان که با تشکیل کارگروهی سال ۱۴۰۲ را  ارتقاء ایمنی جاده‌ها در این منطقه مشخص کرده، مجموعه راهداری فاریاب هم در حوزه این شهرستان  از ابتدای امسال عزم خود را جزم کرده تا با انجام اقدامات ایمن سازی، جاده‌های ایمن تری را برای تردد مردم و رانندگان فراهم کنیم تا شاهد حوادث و تلفات جاده‌ای کمتری باشیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی محور فاریاب_کلکسورک_کهنوج را یکی از محورهای پرتردد شهرستان فاریاب عنوان‌ کرد و گفت: از آنجائیکه این محور پرتردد است لذا در اولویت ایمن‌سازی  قرار گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فاریاب بیان کرد: با تمهیدات پیش بینی شده سه کیلومتر ایجاد شیب شیروانی و شانه‌سازی در این محور هدف گذاری شده تا شاهد ارتقاء بهتر این محور باشیم .

حمزه از حذف سه قوس خطرناک در این محور خبر داد و گفت: با حذف این تقاط حادثه خیز و سه کیلومتر شیب شیروانی در نیمه نخست امسال، جاده ایمنی بیشتری برای تردد خواهد یافت .

وی از نصب علائم و تابلوهای اخطاری در طول محور برای تامین دید مناسب رانندگان خبر داد و گفت: با توجه به قدمت این محور و انجام عملیات‌های راهداری در آن، می‌طلبد رانندگان هم با رانندگی ایمن تر در این محور ما را در راستای کاهش تلفات جاده‌ای کمک کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.