يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/29
کدخبر :48534
51
چاپ :

آخرین آمار مشارکت مردم کرمان در انتخابات ۵۶ درصد اعلام شد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: بیش از یک میلیون و ۲۵۳ هزار نفر نسبت به اخذ تعرفه در استان اقدام کرده اند که نشان دهنده مشارکت ۵۶ درصدی است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: بیش از یک میلیون و ۲۵۳ هزار نفر نسبت به اخذ تعرفه در استان اقدام کرده اند که نشان دهنده مشارکت ۵۶ درصدی است.

 عباس تقی زاده شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: در روستاهایی که مراجعه کننده ای ندارند، پایان رای گیری اعلام می شود اما تا زمان دستور ستاد انتخابات نباید نسبت به شمارش آراء اقدام کنند و در سایر شعب تا زمانی که افراد در شعبه حضور دارند، رای گیری ادامه دارد.

وی بیان کرد: براساس تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات، شهرستان کرمان با حدود ۲۵۸ هزار نفر در رتبه اول، رفسنجان با ۱۰۸ هزار نفر در رتبه دوم و جیرفت و سیرجان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر در رتبه های بعدی مشارکت قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: همچنین پس از سیرجان، شهرستان های بم، زرند، رودبار جنوب، بافت، شهربابک، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، بردسیر، نرماشیر، منوجان، ریگان، رابر، فهرج، ارزوئیه، راور، فاریاب، انار و کوهبنان قرار دارند.

وی تاکید کرد: زمان اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه تمدید شده است و پیش بینی می شود مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات به ۶۰ درصد برسد.

تعداد واجدین  شرایط رای در انتخابات ۱۴۰۰ کرمان ۲ میلیون  و ۱۹۷ هزار و ۵۷۲ نفر،   تعداد شعب اخذ رأی ۲ هزار ۸۴۲  و  رای اولی ۵۵ هزار و ۶۲۶ نفر اعلام شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.