يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/02
کدخبر :45963
25
چاپ :

3 انبار احتکار مواد غذایی و تجهیزات پزشکی در کرمان کشف شد

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان صمت استان کرمان، دو انبار احتکار مواد غذایی و لوازم پزشکی در شهر کرمان کشف و پلمب شدند.

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان،بنا به اعلام روابط عمومی سازمان صمت استان کرمان، دو انبار احتکار مواد غذایی و لوازم پزشکی در شهر کرمان کشف و پلمب شدند.

همچنین در پی گزارشات مردمی، یک انبار احتکار انواع کالا و مواد شوینده‌ در یک مدرسه‌ی غیردولتی کشف و پرونده‌ی آن به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 روابط عمومی سازمان صمت استان کرمان اعلام کرد در راستای رسیدگی به گزارشات واصله به این سازمان مبنی بر احتکار یک انبار لوازم پزشکی و یک انبار مواد غذایی، بازرسان و کارشناسان معاونت بازرسی و نظارت با هماهنگی‌ اداره کل تعزیرات حکومتی و پلیس اقتصادی به آدرس‌های گزارش شده مراجعه و مشخص شد صاحبان این دو انبار به منظور سودجویی، اقلام دو انبار را در سامانه‌ی جامع انبارها ثبت نکرده بودند که تخلف احتکار محرز و گزارش‌های بازرسی هر دو انبار تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی جهت صدور واجرای حکم ارسال شد.

بر اساس این گزارش، انبارهای مذکور پس از صورتجلسه تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

سازمان صمت، مبلغ ریالی این پرونده‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

همچنین به گزارش سازمان صمت، در پی رسیدگی به گزارشات مردمی و اعلام گزارشی مبنی بر وجود انبار کالا در یکی از مدارس غیردولتی واقع در سطح شهر کرمان و نگهداری انواع کالا و مواد شوینده در این انبار، بازرسان و کارشناسان سازمان به اتفاق پلیس اقتصادی به آدرس گزارش شده مراجعه و پس از بررسی‌های صورت گرفته و استعلام کد پستی، مشخص شد انبار به‌صورت غیرقانونی فعالیت دارد.

بر اساس این گزارش، با اخذ مجوز ورود به این انبار، کالاهایی همچون رب گوجه‌فرنگی یک کیلویی، تن ماهی 180 گرمی در مارک‌های مختلف، کنسرو در مارک‌های مختلف، انواع مایع ظرفشویی یک لیتری و چهار لیتری،  پودر لباسشویی در بسته‌بندی 24 عددی و کیسه‌های 10 کیلویی در مارک‌های مختلف بدون ثبت در سامانه‌ی انبارها و بدون مجوزهای فعالیت انبار کشف شد که تمامی کالای موجود در انبار صورت‌برداری و صورتجلسه و با دستور قاضی درب انبار تا صدور و اجرای حکم پلمب و پرونده‌ی آن پس از تکمیل به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.