پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/19
کدخبر :119307
40
چاپ :

جلسه کمیته تخصصی بهبود ایمنی در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

مدیر عامل شرکت توزیع نیرویبرق جنوب استان کرمان: کار اگر به صورتی غیر ایمن صورت بگیرد با گذشت زمان تبدیل به بدفرهنگی و در نهایت منجر به حادثه خواهد شد

 این جلسه در راستای ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث احتمالی با حضور مدیر عامل، مدیر دفتر ایمنی، مدیر دفتر روابط عمومی، کارشناسان ایمنی ستاد و مسئولین ایمنی مدیریت های برق ۱۸ شهرستان تحت پوشش در سالن کنفرانس، 18 شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش دل عالم به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان،حمزه صدیقی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان ارتقای ایمنی را خط مقدم خدمت‌رسانی دانست و بیان کرد: رعایت نکات ایمنی برق نه تنها برای جلوگیری از حوادث و برق گرفتگی‌های احتمالی ضروری است، بلکه به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی در ارتقاء کیفیت محیط کار و تضمین سلامتی کارکنان و در نهایت تامین برق پایدار مشترکین به شمار می آید.

وی با تاکید بر اجرای دقیق و مستمر استانداردهای ایمنی برق، خاطرنشان کرد: این استانداردها شامل استفاده از تجهیزات حفاظتی مناسب، نگهداری و بازرسی مرتب از وسایل و تجهیزات برقی و اطمینان از اینکه همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ایمنی به درستی رعایت می‌شوند و همچنین، اطمینان از اینکه کلیه تجهیزات برقی مطابق با استانداردهای فعلی و به‌روز هستند می باشد.

وی در ادامه تصریح نمود: پیشگیری از حوادث ناشی از برق گرفتگی نیازمند توجه به جزئیات و اقدامات پیشگیرانه دارد؛ بررسی مرتب سیم‌کشی‌ها، دستگاه‌های الکتریکی و اطمینان از عدم وجود نقص فنی، بخشی از این فرآیند است.

صدیقی با بیان این مطلب که ایمنی به صورت زنجیر وار همه پرسنل یک سازمان را به هم وصل می کند، افزود: این موضوع به این معنی است که هر فرد در محیط کار از مدیریت تا پرسنل اجرایی، در فرآیند ایمنی نقش داشته باشند و بایستی به طور مستمر بر اصول ایمنی تأکید کنند.

وی رعایت نکات ایمنی در محیط کار را نه تنها یک الزام  قانونی، بلکه یک ضرورت اخلاقی دانست و گفت: کار اگر به صورتی غیر ایمن صورت بگیرد با گذشت زمان تبدیل به بدفرهنگی و در نهایت منجر به حادثه خواهد شد و  این مسئولیت بر عهده ماست که  جلوی کار غیر ایمن را گرفته و اول از همه مسئول ایمنی خود باشیم.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در سازمان، بر لزوم ارتقای سطح ایمنی و سلامت کارکنان تاکید کرد و از همه پرسنل خواست تا با رعایت دقیق دستورالعمل‌های ایمنی در حفظ جان و مال خود و همکارانشان کوشا باشند.

در پایان مشکلات مسئولین ایمنی 18 شهرستان حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان  توسط خود ایشان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها : برق

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.