پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/28
کدخبر :119799
6
چاپ :

درخشش دانش آموزان کرمانی در چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش دانش آموزان کرمانی در چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا خبر داد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش دانش آموزان  استان  در چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا با کسب ۱۳ رتبه برتر کشوری خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان سید اصغر سادات حسینی با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره، سید مصطفی پور ترابی در بخش طراحی سایت، علی گیشین‌زاده در بخش طراحی مداد، حسین باغگلی در نقاشی آبرنگ، سهیل سلطانی در نقاشی پاستل و گروه نمایش "چند مسافر" با بازیگری پوریا آرمند نژاد، آرش قرائی و مهدی صاحب‌الزمانی و همچنین با فعالیت ابوالفضل عباسی و امیرمحمد میراحمدی به عنوان بازیگران، از مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان موفق به کسب رتبه‌ اول کشوری شدند.

وی از کسب رتبه اول کشوری این جشنواره توسط دانش آموز ایلیا کیخا از شهرستان بردسیر در رشته هنر های نمایشی گرایش نقالی خبر داد.

سادات حسینی گفت: دانش آموز عرفان محمودی از شهرستان سیرجان نیز موفق به کسب رتبه اول چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در رشته هنرهای دستی و تجسمی گرایش خط نستعلیق خبر داد.

چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه در استان اصفهان اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد.

برچسب ها : آموزش و پرورش

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.