دوشنبه26 شهريور 1403     Monday, September 16, 2024
1403/06/10
کدخبر :118738
19
چاپ :

پایداری شبکه و جلوگیری از قطع شدن برق، خدمتی از شرکت اما در دستان مشترکین

برای پایداری شبکه و رعایت عدالت و احترام به حقوق شهروندی، پیام هشدار به تلفن همراه مشترکان پرمصرف ارسال شده است.

محمود محمود آبادی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت ضمن قدردانی از تمامی مشترکانی که با رعایت الگوی صحیح مصرف، شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان را در تامین برق پایدار، همراهی کرده اند، گفت: برای پایداری شبکه و رعایت عدالت و احترام به حقوق شهروندی، پیام هشدار به تلفن همراه مشترکان پرمصرف ارسال شده است.

به گزارش  دل عالم نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، وی پایداری شبکه و جلوگیری از قطع شدن برق را  خدمتی از شرکت اما در دستان مشترکین دانست و گفت: به منظور جلوگیری از خاموشی های ناخواسته و استمرار خدمت رسانی مطلوب، از مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان میخواهیم تا مصارف خود را مدیریت و در بهینه مصرف کردن آن کوشا باشند.


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت بر نقش موثر مشترکان بخش خانگی برای پایداری شبکه برق تاکید کرد و گفت: مصرف درست انرژی بیش از هر زمان دیگری ضروری است چرا که منابع محدود انرژی و افزایش دما و تداوم آن، ایجاب می کند که برای مدیریت بهینه مصرف، تلاش ویژه‌، با برنامه ریزی دقیق ومنسجم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بیاییم رفاه و آسایش را در این روزهای گرم با کاهش مصرف به دیگران هدیه بدهیم، افزود: مشترکان می توانند در این شرایط با انجام راهکارهای ساده ای مثل تنظیم دمای کولرگاری  روی ٢٤ درجه و یا استفاده از دور کند کولر آبی و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات اوج مصرف استفاده از سایبان برای کولرها، استفاده از کولرهای گازی اینورتردار، سرویس کولرهای گازی قبل از تابستان، توجه به بسته نگاه‌داشتن پنجره ها و حفظ دمای خنک ساختمان، کمک شایانی به تأمین برق پایدار استان داشته باشند.
محمودآبادی اظهار کرد: امیدواریم که مشترکان پرمصرف هم نسبت به مدیریت بهینه برق مصرفی خود اقدام نمایند تا همه از نعمت برق برخوردار شوند، اما در صورت عدم رعایت حتما با این مشترکان برخورد خواهد شد.

محمود آبادی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم با همراهی مردم و تلاش بیوقفه همکاران  شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، زمان مدیریت بار برق به حداقل زمان ممکن برسد.

برچسب ها : برق جنوب

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.