پنج شنبه29 شهريور 1403     Thursday, September 19, 2024
1403/06/24
کدخبر :119524
5
چاپ :

جلوگیری از تخلفات منابع آب با همکاری شرکت‌های توزیع برق

جلسه هماهنگی اجرای شیوه‌نامه مدیریت توامان آب و برق با حضور نمایندگان شرکت‌های آب منطقه‌ای کرمان، توزیع برق شمال و جنوب استان کرمان تشکیل گردید.

سینا روزبهانی در خصوص تشریح برنامه های ابلاغی از سوی وزارت نیرو در جهت اجرای صحیح مدیریت توامان منابع آب و مصرف برق چاه‌های کشاورزی اظهار داشت: مدیریت توأمان آب و برق که در برنامه هفتم توسعه نیز به آن تاکید شده است، یک گام موثر در مدیریت بهره‌برداری از منابع آبی و برقی به شمار می‌رود و با این مدیریت بسیاری از نواقص از جمله بانک‌های اطلاعاتی برطرف خواهد شد؛ لذا ضرورت اقدام این مدیریت بیش از پیش احساس می‌شود و لازم بود سال‌ها پیش به انجام برسد.
به گزارش دل عالم به نقل ازروابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، روزبهنی افزود: با اشاره به این موضوع که در استان کرمان مصرف آب و برق در بخش کشاورزی بالا بوده و با اجرای صحیح و همه جانبه شیوه نامه مدیریت توامان منابع آب و مصرف برق چاه‌های کشاورزی می توان این مصرف را کنترل نمود، اظهارکرد: تعداد مشترکین چاههای برق دار کشاورزی استان کرمان حدود 13600 اشتراک است که از یارانه برق کشاورزی نیز استفاده می‌کنند و تنها راه مدیریت منابع آب  و صرفه جویی از طریق کنترل به موقع پروانه های بهره برداری کشاورزان و جلوگیری از اضافه برداشت متخلفین منابع آب می‌باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان به اقدامات انجام شده در راستای مصوبه مدیریت مصرف توامان آب و برق اشاره کرد و عنوان داشت: ارسال پیامک گروهی  به مشترکان،  نصب بنر اطلاع رسانی در ستاد و امورات منابع آب  شهرستانها، تشکیل جلسات مشترک و مستمر با شرکت توزیع برق استان، مکاتبه با سازمان جهاد کشاورزی و شرکت توزیع برق و آگاهی‌بخشی از طریق رسانه‌های محلی از جمله اقداماتی است که توسط شرکت آب منطقه‌ای کرمان انجام شده است.

 


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.