شنبه31 شهريور 1403     Saturday, September 21, 2024
1403/06/24
کدخبر :119513
1
چاپ :

اقدامات توسعه ای گهرزمین موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می شود

دربازدید سردار مصطفی محمد نجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین بیان شد: اقدامات توسعه ای گهرزمین موجب شعف، امیدواری وانگیزه دوچندان انسان میشود

در این بازدید که حسن زاده معاون اقتصادی استاندار، یعقوبی پور فرماندار سیرجان و محیاپور مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین نیز حضور داشتند،

به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، نجار گفت: اقدامات گهرزمین بی شک نشان دهنده وجود ارزشمند کارکنان و مدیران لایق و در راس آن مدیرعامل این شرکت است که این فعالیت ها موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می شود.

سرتیپ پاسدار مصطفی محمد نجار از قسمت های مختلف سایت شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین از جمله معدن و کارخانه های کنسانتره بازدید کرد.

نجار با اشاره به تنوع محصولات تولیدی شرکت گهرزمین گفت: این اقدامات که بی شک نشان دهنده وجود کارکنان و مدیران لایق و در راس آن مدیرعامل شرکت آقای مهندس محیاپور است، موجب شعف، امیدواری و انگیزه دو چندان انسان می شود.

حسن زاده، معاون اقتصادی استاندار نیز در این بازدید به نقش بی بدیل و حمایت های گسترده شرکت معدنی گهرزمین در جنوب استان اشاره کرد.

وی افزود: ورود این شرکت معدنی به سمت تولید محصولات دیگر از مزایای ارزنده آن می باشد.

در ادامه این بازدید محمد محیاپور مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین ضمن عرض خیر مقدم به حضور سرتیپ پاسدار نجار در این بازدید گفت : سهامداران و کارکنان این مجموعه رویکرد توسعه ای دارند و در جهت پیشرفت مجموعه، تمام تلاش خود را به کار می برند.

وی همچنین خواستار اصلاح بهره وری مالکانه شد.

گفتنی است بازدیدکنندگان قبل از حضور در سایت شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، به اتفاق محمد معتمدی زاده نماینده سیرجان و بردسیر از سایت این شرکت واقع در بردسیر نیز دیدن کردند.

برچسب ها : گهرزمین

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.