دوشنبه26 شهريور 1403     Monday, September 16, 2024
1403/05/31
کدخبر :118341
23
چاپ :

چگونه مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با انرژی بمانند؟!؟

مشترکین حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، با پیوستن به پویش با انرژی قبض رایگان خواهند داشت.


 محمودآبادی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت با اشاره به پویش باانرژی این شرکت بیان نمود : مشترکین محترم حوزه عملیاتی شرکت، می توانند با پیوستن به پویش سراسری "باانرژی" علاوه بر رایگان کردن قبوض برق خود، از جوایز میلیونی این پویش بهره مند شوند.

به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، وی همچنین ادامه داد: هدف نهایی این پویش کاهش حداقل 15 درصدی مصرف برق مشترکین خانگی در طول 21 هفته گرم سال می باشد که دستیابی به این هدف با رعایت نکات ساده مدیریت مصرف امکان پذیر می باشد.

وی اضافه کرد: مشارکت کنندگان در این پویش هر ماه به قید قرعه جوایز ارزشمندی نظیر خودرو، کمک هزینه خرید لوازم خانگی و هزاران جوایز نقدی و غیر نقدی دریافت می کنند.

محمودآبادی همچنین روش های پیوستن به این پویش را برشمرد و گفت: مردم از طریق یکی از سه روش ؛ نصب اپلیکیشن "با انرژی" از سایت www.ba-energy.ir ، شماره گیری کد دستوری 1521# و یا از طریق تماس با شماره 09129997 می توانند به عضویت این پویش ملی درآمده و ضمن مشارکت و همراهی با برنامه های مدیریت بار، از جوایز این پویش بهره مند شوند.

وی تشریح کرد: پس از انتخاب هر یک از روش های پیوستن به پویش مشترکان با تحقق حداقل 15 درصد صرفه جویی در مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال گذشته و کسب امتیاز هر همراهی با پویش وارد فرآیند قرعه کشی  300 خودرو تولید داخل و 1 هزار و 500 کمک هزینه 100 میلیون تومانی خرید کالا خواهند شد.

این مقام مسئول، سهم شرکت برق جنوب استان کرمان از خودروهای اهدایی این پویش را ماهانه یک خودرو اعلام کرد و گفت: سهم هر استان از جوایز خودرویی پویش با انرژی، ماهانه یک خودرو می باشد که برای شرکت برق جنوب کرمان، نیز تا پایان شهریور ماه به ازای هر ماه یک خودرو در نظر گرفته شده است که این تعداد بسته به همراهی و مشارکت مردم قابل افزایش است به این معنی که هر استان با صرفه جویی بیشتر و میزان مشارکت بالاتر سهم بیشتری از خودروهای اهدایی خواهد برد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.