دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1401/11/24
کدخبر :80924
6
چاپ :

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلابی دیگر را رقم زدند

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج گفت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلابی دیگر را رقم زدند و با هوشمندی تمام پاسخ دندان‌شکنی به استکبار دادند.




 

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران شهرک صنعتی سدید کرمان، با تبریک ایام سالگرد پیروزی شکوهمند
انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیروزی دیگری بود که در 22 بهمن 1401 رقم خورد.

به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه مردم ما با هوشمندی تمام جنگ نرم دشمن را پاسخ داده و در جبهه نرم نیز پاسخ دندان‌شکنی به استکبار دادند، گفت: بن‌بست‌شکنی مردم به واسطه فرهنگ آنهاست و ما زاییده عاشورا و نهضت امام حسین (ع) هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای عملیات والفجر هشت، گفت: مردم به مصداق رزمندگان این عملیات بن‌بست‌شکن وارد عمل شده و در جایی که دشمن تصورش را نمی‌کرد به آمریکا و هم‌پیمانانش ضربه زدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ادامه مکتب امام حسین (ع) و عاشورا‌ست و شهید سلیمانی جمله ما ملت امام حسینیم را از زبان خدا بر زبان خود جاری کرد چرا که او به خدا وصل بود، ادامه داد: دشمنان امام حسین (ع) از محاسبه‌گران بودند و کسی که محاسبه‌گر شود هر جا به نفعش بود وارد عمل می‌شود؛ اما انقلابی‌گری این نیست.

سردار معروفی با اشاره به اینکه کسانی که شب عاشورا از امام حسین (ع) جدا شدند، محاسبه‌گری کردند و با خود گفتند که اگر بمانیم فردا در این زمین کشته می‌شویم، افزود: اما آنها که ماندند کاری انقلابی کردند و با وجود آنکه می‌دانستند کشته می‌شوند ماندند، امام خود را یاری کردند و ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه عالم نمی‌تواند ذائقه مردم ایران را نسبت به حقایق دین خدا و عاشورا تغییر بدهد و برای همین حاج قاسم فرمود ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، گفت: حاج قاسم فقط شهید مدافع حرم نیست بلکه شهید بسترساز ظهور است و اربعینی که حاج قاسم ایجاد کرد بسترسازی برای ظهور است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسجد و پایگاه مقاومت بسیج باید بداند مسئولیت حفاظت از دین خدا را به عهده دارد و برای این موضوع مهم باید فکر و اندیشه داشته باشد و برای بقای دین خدا تلاش کند، بیان کرد: نظام تربیتی فقط در گریه کردن و سینه زدن برای اهل‌بیت (ع) نیست و ما باید الگوهای موفق خدمتگزاری به مردم را به جامعه معرفی و آن را در کشور عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج یک الگوی موفق در اقدامات خیرخواهانه برای مردم است و در خدمت به مردم نه منافعی برای خود و نه خط‌کشی سیاسی دارد، افزود: هر که دلش برای مردم بسوزد و به مردم خدمت کند بسیجی است و واقعیت این است که بسیجی بودن به داشتن پرونده در بسیج نیست.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دیروز مردم ما کشور را تطهیر کردند و پیام بزرگی به دشمنان انقلاب، نظام و رهبری دادند، گفت: مردم ما با حضور خود به مسئولان هم پیام مهمی دادند که باید بیشتر به این مردم خدمت کرد.

وی با بیان اینکه مردم حرف امام خمینی (ره) را ثابت کردند که "مردم ما از مردم زمان رسول‌الله بهتر هستند"، افزود: در بعضی نقاط کشور حضور در راهپیمایی 22 بهمن افزایش 100 درصدی داشت و باید قدر این مردم را دانست.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ما باید تلاش کنیم تا کشور را از هر گونه وابستگی رها کنیم و این مهم کار جهادی را می‌طلبد، بیان کرد: مسئولان برای عدم وابستگی کشور باید کار جهادی انجام دهند.

وی با اشاره به اقدامات مردمی انجام شده در شهرک صنعتی غیردولتی سدید اظهار داشت: فعالان این مجموعه کار جهادی کردند و به حرف حجت خدا جامه عمل پوشیدند؛ کارهایی که در این مجموعه صنعتی و تولیدی انجام شده بر اساس اعتقادات دینی و مذهبی و عاشورایی است که جای تقدیر دارد.

سردار معروفی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی همین واحد‌های کوچک و خرد و اشتغال خرد است، افزود: راهبرد بسیج نیز بر حمایت از اشتغال خرد و کوچک است و این آمادگی وجود دارد که نمونه کارهای شهرک صنعتی سدید به سایر نقاط کشور تعمیم داده شود.

وی با اشاره به اینکه هیچکس در کشور به اندازه رهبر معظم انقلاب به جوانان و نیروی جوانی اعتقاد ندارد، گفت: مقام معظم رهبری به خوبی بر استفاده از جوانان و ظرفیت‌های این نسل انقلاب تاکید دارند و این مهم باید سرلوحه کار تمام مدیران قرار بگیرد.

بازدید معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج از شهرک صنعتی سدید کرمان

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین به همراه سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز از شهرک صنعتی سدید کرمان بازدید کرد و در جریان اقدامات و کارهای انجام شده و مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران این شهرک قرار گرفت.

شهرک صنعتی سدید از سال 93 فعالیت‌های خود را در جهت گرفتن مجوزات لازم از قبیل: پروانه تاسیس، مجوز تغییر کاربری، سند ثبتی تک برگ آغاز و با تلاش بی‌وقفه خود را به‌عنوان اولین شهرک صنعتی خصوصی جنوب شرق کشور ثبت کرد و در سال 97 موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شد.

به گزارش تسنیم شهرک صنعتی سدید در ابتدای جاده "کرمان – زرند" به همت نیروهای مردمی و جوانان مسجد امام حسین (ع) خیابان مهدیه کرمان  سال 94 جواز تاسیس  و سال 97 پروانه بهره‌برداری گرفت، این شهرک صنعتی غیردولتی با هدف تولید، اشتغالزایی جوانان و رونق اقتصادی با سه نفر نیرو و سرمایه 10 میلیون تومان شکل گرفت و در سال 98 به عنوان شهرک صنعتی نمونه کشور از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.