سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1401/11/24
کدخبر :80925
9
چاپ :

خلق حماسه عظیم مردم در ۲۲ بهمن مسئولیت خدمتگزاران نظام را بیشتر و سخت‌تر می‌کند

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم با حضور خود در میدان پشتیبانی و حمایت از نظام دشمن را ناکام گذاشتند، گفت: خلق حماسه عظیم مردم در ۲۲ بهمن مسئولیت خدمتگزاران نظام را بیشتر و سخت‌تر می‌کند.



 

محمدمهدی فداکار با اشاره به اینکه مردم استان کرمان روز گذشته و در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، مثل همیشه حماسه بزرگی را خلق کردند، اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب، نظام و رهبری، دشمن را مبهوت و  دوستان اسلام و انقلاب را خوشحال کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار استان کرمان روز گذشته همچون مردم سایر نقاط کشور عزیزمان کار بسیار بزرگی را انجام دادند، گفت: در روزهایی که دشمن به دنبال این بود که از کوچکترین کاهلی و کوتاهی برای رسیدن به اهداف شوم خود سوء استفاده کند، مردم ما با حضور خود در میدان پشتیبانی و حمایت از نظام دشمن را ناکام گذاشتند.

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم ما امسال در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بیشتر همه سال‌ها حضور خود را نشان دادند، افزود: امسال شاهد حضور جمعیت زیادی از مردم بودیم؛ گروه‌ها، اقشار و همه آحاد ملت از پیر و جوان و کودک و بزرگ به میدان آمده بودند و حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه این حضور با شکوه و این حماسه عظیم، مسئولیت خدمتگزاران نظام را بیشتر و سخت‌تر می‌کند، تصریح کرد: در تمامی سال‌های پس از انقلاب شاهد بودیم که مردم ما در همه عرصه‌هایی که نظام اسلامی به آنها نیاز داشته، چه در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و چه در راهپیمایی‌ها و دیگر عرصه‌ها در صحنه حمایت از نظام و انقلاب حضور داشته و پیشتاز بودند.

فداکار با بیان اینکه مردم ما همواره با حضور خود فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند، تاکید کرد: مسئولان باید قدردان این حضور حماسی باشند و بدانند که امروز این وظیفه ما مسئولان است که مسئولیت خود را در قبال ایثار و وظیفه شناسی مردم انجام دهیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان، بیان کرد: انتظار داریم که کارها در استان با روند و سرعت بیشتری پیش برود، اما محدودیت‌هایی که وجود دارد و شاخص‌هایی که در خارج از محدوده کاری ما وجود دارد بر روند کار ما اثر می‌گذارد و باید ‌تلاش کرد هر کارها هر چه سریع‌تر پیش برود.

استاندار کرمان با بیان اینکه ظرفیت کار بیشتری در استان کرمان وجود دارد، افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا هر چه سریع‌تر کارها را پیش برویم و به وظایف خود در قبال این مردم بهتر عمل کنیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.