دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1401/11/24
کدخبر :80935
11
چاپ :

تکمیل ۳۰ مدرسه خیرساز سیرجان در انتظار حمایت دولت تکمیل ۳۰ مدرسه خیرساز

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳۰ مدرسه نیمه تمام خیر ساز در شهرستان سیرجان راکد مانده است گفت: برای تکمیل مشارکتی این طرح‌ها نیازمند حمایت دولت هستیم.





شهباز حسن پور در نشست جمع بندی سفر جمعی از مسئولان به شهرستان سیرجان و بردسیر افزود: طی توافق باید این مدرسه ها در قالب ۵۰ درصد مشارکت دولت و ۵۰ درصد بخش خصوصی اجرا شود اما سهم دولت انجام نشده است.
به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی عنوان کرد: ما در حوزه خیران مدرسه ساز رتبه نخست کشور را داریم اما عمده پروژه های دانشگاهی و راهسازی توسط خیران انجام شده است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سازمان برنامه و بودجه به ما ظلم شده زیرا زمانی خیران پای کار می آیند، دولت نمی آید.
وی تصریح کرد: آب خلیج فارس آمده و طراحی شود و با حمایت شورا و سازمان برنامه و بودجه و خیران می تواند فاضلاب سریع‌تر انجام شود که خدمتی به مردم است.
حسن پور افزود: سالانه ۱۰ تا ۲۰ کیلومتر آسفالت انجام می‌شد اما سال گذشته ۱۴۰ کیلومتر انجام شد اما آمار ما پایین‌تر از میانگین کشور است.
وی اظهار داشت: پیشنهاد می شود که نشستی با حضور فرماندار سیرجان و سایر مسوولان استانی و محلی در تهران با وزارت خانه های مربوطه داشته باشیم.
این نماینده مجلس گفت: سند آمایش سیرجان و بردسیر آماده شود که برنامه و تکلیف را بدانیم و راهبردی برای این منطقه باشد. ضمن آنکه ضرورت دارد که گذشته سیرجان را در آیینه تصویر ثبت کنیم و بصورت یک کتاب باید در سازمان برنامه بودجه مکتوب شود.
حسن پور با اشاره به خدماتی که در منطقه ارایه شده است گفت: ۵۲ درصد مردم کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اما این آمار در استان کرمان ۴۵ درصد و در شهرستان سیرجان ۷۲ درصد است.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.