دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1400/04/17
کدخبر :50278
29
چاپ :

۸۰ تخت بیمارستانی سیرجان نیازمند تجهیزات است

۸۰ تخت بیمارستانی سیرجان نیازمند تجهیزات است

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت : ۸۰ تخت بیمارستانی سیرجان نیازمند تجهیزات و کمک خیرین سلامت است.

شهباز حسن پور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از دو بیمارستان امام رضا(ع) و غرضی سیرجان افزود: ۸۰ تخت بیمارستانی در این شهرستان آماده است و نیاز به تجهیزات لازم درمانی دارد تا بتوانیم بخش کرونا را به طور کامل از بخش های درمانی جدا کنیم.

وی اضافه کرد: در صورت تفکیک این بخش ها خدمات بهتر و بیشتری به بیماران ارائه می شود.

حسن پور با اشاره به اینکه دستگاه ام آر آی بیمارستان امام رضا با افزون بر ۵۰ میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد گفت: این اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت و خیرین سیرجان تامین و پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: انتظار می رود خیرین در تامین تجهیزات ۸۰ تخت بیمارستانی نیز پیشقدم شوند تا در خدمات درمانی به بیماران اقدام شود.

به گزارش ایرنا با توجه به نبود ام آر آی بیمارستانی در سیرجان بیماران می بایست هزینه بالایی را به بخش خصوصی بپردازند یا به مرکز استان مراجعه کنند لذا راه اندازی این دستگاه در بیمارستان دولتی شهرستان بسیار کمک کننده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.