يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1400/02/05
کدخبر :46217
40
چاپ :

۲۶ واحد صنفی در جیرفت پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از پلمب ۲۶ واحد صنفی به دلیل آنچه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این شهرستان نامید ، خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از پلمب ۲۶ واحد صنفی به دلیل آنچه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این شهرستان نامید ، خبر داد.

فرزانه برخوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدهای صنفی توسط گشت کووید ۱۹ اعمال قانون شدند.

وی بر تشدید نظارت و بازرسی ها توسط گشت کووید ۱۹ تاکید کرد و خواستار مشارکت هر چه بیشتر اصناف برای رعایت پروتکل های بهداشتی شد.

برخوری افزایش تعداد مبتلایان به کرونا را نتیجه بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی دانست و گفت: در صورت مشارکت نکردن مردم و اصناف شاهد استمرار محدودیت ها و انتشار بیشتر چرخه ویروس خواهیم بود.

وی افزود: مقابله با ویروس کرونا نیازمند مشارکت همه مردم، اصناف و دستگاه های مختلف بوده لذا همه در این زمینه مشارکت کنند.

 رئیس مرکز بهداشت جیرفت از برخورد قانونی با هنجارشکنان مصوبات ستاد کرونا خبر داد و پیشگیری را بر درمان مقدم تر دانست.

برخوری به فعالیت های مرکز بهداشت برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا اشاره کرد و یکی از مهمترین راه های قطع زنجیره کرونا را شناسائی بیماران اعلام کرد.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده ابتلا موضوع را گزارش دهند تا شاهد کاهش چرخه ویروس در جامعه باشیم.

برخوری با بیان اینکه مردم در صورت داشتن علائم کرونا با شماره تلفن ۴۳۲۱۸۷۸۸_۰۳۴ تماس بگیرید، گفت: این مرکز صبح ها از ساعت هشت  تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ پاسخگو هستند و همکاران بهداشتی به منزل شما آمده و از شما تست کرونا می گیرند.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.