سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1400/04/27
کدخبر :51621
25
چاپ :

۱۴۰ کارگاه ضایعاتی متخلف در کرمان پلمب شد

۱۴۰ کارگاه ضایعاتی متخلف در کرمان پلمب شد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از پلمب ۱۴۰ کارگاه ضایعاتی متخلف و دخیل در امر خرید و فروش اموال مسروقه و کشف ۱۴۳ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سرهنگ مهدی پورامینایی افزود: ارتقا امنیت اجتماعی به عنوان وظیفه اصلی پلیس و مطالبه جدی و به حق شهروندان با اجرای طرح های عملیاتی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اجرای بیش از ده‌ها طرح از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: در راستای برخورد با وقوع سرقت های خرد طرح اخیر ارتقا امنیت اجتماعی پلیس با محوریت مقابله جدی با کارگاه های ضایعاتی دخیل در امر خرید و فروش اموال مسروقه به مدت چهار روز در شهرستان کرمان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در تشریح دستاوردهای این طرح خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از ۲۴۳ کارگاه ضایعاتی در سطح شهرستان کرمان بازدید به عمل آمد که در نهایت ۱۴۰ واحد از این کارگاه ها پلمب و ۱۵ کارگاه متخلف نیز جمع آوری شد.

وی ادامه داد: در همین رابطه ۴۹ سارق و ۱۸ مالخر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند. 

سرهنگ پورامینایی با تقدیر و تشکر از حمایتی مردم و مسئولان نسبت به موضوع نظم و امنیت خاطرنشان کرد: پلیس کرمان با همکاری مردم، سازمان ها و حمایت دستگاه قضایی مصمم به برخورد قاطعانه با مجرمان و قانون شکنان است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.