سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/07/15
کدخبر :94156
13
چاپ :

یک عضو کادر فنی مس کرمان هدایت این تیم را عهده‌دار شد

معاون فنی باشگاه مس کرمان گفت: مهدی نامجو که در کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان حضور داشت تا زمان بررسی و تصمیم گیری نهایی برای پست سرمربی، کار هدایت این تیم را به صورت موقت برعهده گرفت.

منصور صادق نژاد  در رابطه با ادامه فعالیت کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه در رقابت های لیگ دسته یک کشور افزود: محمود محمودی‌نیا سرمربی پیشین این تیم پس از انجام بازی برابر تیم فجر سپاسی شیراز از سمت خود استعفا داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: کمیته فنی باشگاه مس کرمان پس از بررسی این موضوع و ارجاع آن به هیات مدیره باشگاه، در نهایت مقرر شد که ضمن تشکر از زحمات محمودی نیا، با این استعفا موافقت شود.

محمودی‌نیا که سابقه مدیرکلی ورزش و جوانان استان، مدیر عاملی باشگاه مس رفسنجان و کرمان را داشت، در زمان مدیریتِ شکست خورده علی قرایی در باشگاه مس کرمان به عنوان سرمربی این تیم فوتبال انتخاب شد اما نتوانست انتظارات این تیم لیگ یکی را برآورده کند.

مس کرمان در زمان سرمربیگری محمودی نیا از پنج بازی خود فقط چهار امتیاز کسب کرد و در کارنامه او شکست مقابل نفت و گاز گچساران و فجر سپاسی شیراز در کرمان، شکست از خوشه طلایی در ساوه، تساوی مقابل سایپا در کرمان و فقط یک پیروزی مقابل داماش در گیلان مشاهده می‌شود.

سوابق فوتبالی نامجو

مهدی نامجو سرمربی موقت کرمانی‌ها نیز سابقه مربیگری و دستیاری در تیم های مس کرمان، نفت مسجد سلیمان، گل‌گهر سیرجان، ذوب آهن اصفهان و سرمربیگری شهرداری بم و مدرک مربیگری درجه A آسیا را دارد.

نامجو در رده نونهالان مس کرمان ۲ سال پیاپی و همچنین نوجوانان سابقه قهرمانی لیگ برتر کشور و با تیم جوانان مس نیز عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر کشور را در کارنامه دارد، وی همچنین با تیم امید مس کرمان مقام سوم لیگ برتر کشور را کسب کرده است.

مهدی نامجو متولد دهم فروردین ۱۳۵۲ در شهر کرمان است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.