دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1400/04/26
کدخبر :51566
43
چاپ :

گردنه خراسان در راور کرمان بازگشایی شد

گردنه خراسان در راور کرمان بازگشایی شد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: گردنه خراسان در شهرستان راور که امروز (جمعه) با طغیان رودخانه مسدود شده بود لحظاتی قبل توسط عوامل راهداری این شهرستان بازگشایی شد. 

مجید سعیدی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران در برخی نقاط استان از قبل از ظهر امروز شروع و گردنه خراسان نیز در شمال استان ساعت حدود ۱۵:۳۰ مسدود شده بود.

وی گفت: به دلیل جریان روان آب ها در محور مواصلاتی، بازگشایی این مسیر دشوار بو اما راهداران بلافاصله بعد از انسداد این محور به منظور بازگشایی تلاش کردند و در نهایت دقایقی قبل این گردنه بازگشایی شد.

وی تاکید کرد: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی شدت بارش ها در استان کرمان برای عصر امروز و عصر فردا شنبه پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان تصریح کرد: بارش های عصر امروز و فردا بیشتر در مناطق جنوب و غرب این استان رخ خواهند داد.

وی تاکید کرد: احتمال تشکیل هسته شدید بارشی در ارتفاعات و برخی مناطق استان کرمان طی امروز و فردا وجود دارد.

وی از مردم خواست در شرایط فعلی از بستر رودخانه ها و مسیل ها فاصله بگیرند و از چرای دام ها در مناطق پایین دست نیز خودداری کنند.

سعیدی گفت: احتمال بارش های سیل آسا در ارتفاعات و در نهایت جاری شدن سیلاب در مناطق پایین دست با وجود صاف و آفتابی بودن هوا وجود دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.