دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1400/04/22
کدخبر :51075
42
چاپ :

گدای میلیونر در انار دستگیر شد

گدای میلیونر در انار دستگیر شد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،فرمانده انتظامی انار از شناسایی و دستگیری یک متکدی با حساب مالی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح این خبر افزود: در پی گزارش های مردمی به پلیس مبنی بر اینکه فردی ۵۹ ساله به صورت مشکوک ضمن حضور در مساجد شهر با چرب‌زبانی ضمن جریحه‌دار کردن احساسات مردمی و اینکه مسافر در راه مانده است اقدام به تکدی گری می کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی این فرد را در مسجد روستای "محمد آباد" شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی و دستگیری او در بازرسی از خودرو متعلق به وی مبالغی وجه نقد و ۲ عدد کارت بانکی جاساز شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان کرد: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی مبنی بر تحصیل مال نامشروع از طریق تکدی گری، سوابق او نیز بررسی که مشخص شد در ۲ سال گذشته نیز دارای چنین سابقه ای بوده است.

خلیلی نژاد خاطر نشان کرد: این فرد که اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است کار تکدی گری خود را از استان "سیستان و بلوچستان" آغاز کرده و سرانجام پس از دستگیری در این شهرستان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: با دستور مقام قضایی کارت های بانکی کشف شده متعلق به وی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد با احتساب وجوه نقد و دارایی های او هنگام دستگیری مبلغ ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال موجودی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تاکید کرد: این فرهنگ باید رایج شود که مردم برای انجام کار خیر به جای کمک مستقیم به چنین افرادی، از طریق سازمان های متولی و موسسات خیریه مردم نهاد به نیازمندان واقعی کمک کنند.

شهرستان انار در شمال استان کرمان قرار دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.