دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1400/04/22
کدخبر :51063
30
چاپ :

چشم‌انداز بم را عکاسی کنید

چشم‌انداز بم را عکاسی کنید

به گزارش دل علم به نقل از ایرنا،مدیر پایگاه میراث جهانی و منظر فرهنگی بم گفت: جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این شهرستان در جشنواره مجازی عکاسی با عنوان «چشم‌انداز بم» برای علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

محسن قاسمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره مجازی عکاسی چشم انداز بم به مناسبت سالروز ثبت جهانی بم و منظر فرهنگی آن از تاریخ ۱۷ تیرماه آغاز شده است و شرکت کنندگان تا ۲۵ تیر فرصت ارسال آثار به جشنواره را دارند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی  BAMWHS@GMAIL.COM ارسال کنند و عکس های ارسالی تا ۳۱ تیر در صفحه مجازی اینستاگرام جشنواره به نشانی BAM_WORLD_HERTAGE@ بارگذاری خواهد شد.

مدیر پایگاه میراث جهانی و منظر فرهنگی بم اظهار داشت: در این جشنواره به عکس اول از نگاه مردمی که بیشترین لایک را کسب کند و عکس برگزیده آرای داوری جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: عکس های قبل و بعد از زمین لرزه از جاذبه های بم که قابل انتشار باشد مورد پذیرش است و هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۱۰ عکس به جشنواره خواهدبود.

منظر فرهنگی شهر بم ۱۷ تیرماه ١٣٨۳ در مساحتی بالغ بر ۲۳ هزار هکتار از محدوده شهرستان بم و حومه آن در فهرست میراث جهانی در معرض خطر به ثبت رسید.

شهرستان بم در فاصله ۱۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان واقع شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.