يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1400/04/20
کدخبر :50891
44
چاپ :

پروژه اضطراری آبرسانی شهر کرمان افتتاح شد

پروژه اضطراری آبرسانی شهر کرمان افتتاح شد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،پروژه اضطراری آبرسانی شهر کرمان در قالب بهره برداری از هفت حلقه چاه آب آشامیدنی با دبی ۲۰۰ لیتر در ثانیه، با حضور استاندار کرمان و سایر مدیران در محور کرمان - جوپار افتتاح شد.

 پروژه اضطراری آبرسانی شهر کرمان با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال طی چهار ماه با ۶ هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال عصر شنبه به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در این آیین با اشاره به حمایت‌های استاندار، معاون عمرانی، نمایندگان کرمان در مجلس، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر مسئولان گفت: تا حد توان مشکلات آب رابر، بافت و کرمان را رفع کردیم و تعهد دادیم بخشی دیگری از مشکلات آب کرمان را نیز بزودی رفع کنیم.

محمد طاهری افزود: هفت حلقه چاه دارای ظرفیت را در آخرین نقاط دشت های پیرامون کرمان با همکاری شرکت هلیل آب جستجو و شناسایی در کوتاهترین زمان پروانه بهره برداری برای این چاه ها صادر شد.

وی اظهار داشت: حفاری این چاه ها توسط چند دستگاه همزمان انجام شد و بلافاصله ۱۲ کیلومتر خط جمع آوری آب را اجرا کردیم.

وی ادامه داد: به‌ موازات آن خط ۲۰ کیلوولت برق را به طول ۱۲ کیلومتر خریداری کردیم که مشکلات خاص خود را داشت، همچنین در اجرای این پروژه طی ۲ نقطه به بزرگراه برخورد کردیم که به صورت تونلی پروژه اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه کارهای اداری این پروژه ظرف یک روز انجام شد تصریح کرد: ۶ هزار و ۸۰۰ متر لوله قطر ۵۰۰ را تامین کردیم و در این پروژه تاکنون ۴۲ میلیارد تومان هزینه شده که تمام اعتبارات آن را به صورت استقراض تامین کردیم.

وی افزود: این پروژه به مردم کرمان هدیه می‌شود تا با مشکلات کمتری تابستان گرم امسال را پشت سر بگذارند. 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.