سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/09/01
کدخبر :97712
6
چاپ :

پرداخت ۸.۵ میلیارد تسهیلات و اشتغال ۸۰ نفر در زرند توسط بسیج سازندگی

در شش ماه نخست سال جاری مجموع تسهیلات داده شده به متقاضیان هشت و نیم میلیارد تومان بوده و زمینه اشتغال پایدار حداقل ۸۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

فرماندار زرند و جمعی از مسئولان شهرستان،  به مناسبت هفته بسیج از طرح‌های اشتغالزایی بسیج سازندگی زرند بازدید کردند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین ابراهیمی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرند در این بازدید اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی در قالب قرارگاه اقتصاد مقاومتی، با هدف اشتغال خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی تا مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان کرده است.

وی افزود: در شش ماه نخست سال جاری مجموع تسهیلات داده شده به متقاضیان هشت و نیم میلیارد تومان بوده و زمینه اشتغال پایدار حداقل ۸۰  نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تسهیلات در عرصه‌های صنایع تبدیلی، صنایع دستی، کشاورزی، دام سبک و سنگین، صنعت و مهدکودک‌های قرآنی به متقاضیان واجد شرایط اعطا شده است.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه زرند گفت: ایجاد اشتغال و افزایش درآمد در جوامع روستایی و مناطق کم برخوردار شهرستان، از جمله اهداف اصلی این قرارگاه است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.