سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1400/03/01
کدخبر :47608
40
چاپ :

نماینده مجلس شرکت کشت و صنعت به عنوان معین اقتصادی عنبرآباد معرفی شد

نماینده و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق شعار سال از انتخاب شرکت سهامی کشت و صنعت جیرفت به عنوان معین اقتصادی شهرستان عنبرآباد و شهر علی آباد خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،نماینده و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق شعار سال از انتخاب شرکت سهامی کشت و صنعت جیرفت به عنوان معین اقتصادی شهرستان عنبرآباد و شهر علی آباد خبر داد.

ذبیح الله اعظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این تصمیم را بر اساس مصوبه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی  و محیط زیست مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

وی ادامه داد: این شرکت تاکنون خدمات قابل توجهی به این ۲ شهر داشته است که جای قدردانی دارد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی یک واحد مرغداری صنعتی با ظرفیت ۲ میلیون قطعه توسط شرکت کشت و صنعت جیرفت خبر داد که بزودی راه اندازی می شود.

 وی افزود: این واحد در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها به منظور تامین و تولید کافی مرغ و تخم مرغ در جنوب استان کرمان راه اندازی می شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: این امر در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت کشت و صنعت جهت خدمت به جامعه کشاورزی پایدار و رونق تولید صورت می گیرد.

اعظمی با بیان اینکه سامانه درخواست راه اندازی مرغداری در استان کرمان از طرف وزارت کشاورزی فعال و باز است، گفت: متقاضیان بومی می توانند در این زمینه ثبت نام و با دریافت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان بخشی از نیاز مرغ خود را از خارج استان تامین می کند و به همین دلیل این استان در خصوص تامین گوشت مرغ دچار مشکلات زیادی بود و لذا از سرمایه گذران این بخش دعوت و حمایت و پشتیبانی می شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.