دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/07/16
کدخبر :94225
12
چاپ :

نبود پیست موتورسواری سنگین، از معضلات شهرستان رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: یکی‌از معضلات شهرستان هم نبود پیست موتورسواری سنگین است که باید جایگاهی برای تخلیه هیجانات قشر جوان مهیا شود.

حسین رضایی  در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از امنیت به عنوان زیرساخت اصلی توسعه و نعمت بی‌بدیل بشریت یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از دل مردم و برای مردم است و بعد از انقلاب همواره سمبل دلاوری، شجاعت و ایثارگری بوده که در امتداد هشت سال دوران دفاع مقدس همچنان جان بر کف برای کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، رضایی از زحمات سبزپوشان غیور که باعث ارتقاء امنیت داخلی شده‌اند تشکر کرد و گفت: با همراهی و همدلی نیروهای انتظامی با ناحیه مقاومت بسیج مسائل شهرستان در سال گذشته که مهمترین آن‌ اغتشاشات بود، مدیریت شد.

وی کاهش سرقت‌های خشن و سرقت سیم‌های برق را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: ایجاد نظم و امنیت در مراسم سال گذشته از جمله مسابقات فوتبال، ایام ماه محرم و صفر و ... که با حضور پررنگ نیروی انتظامی انجام شد جای تقدیر دارد.

فرماندار رفسنجان به معضلات وجود کارگاه‌های ضایعاتی به تعداد ۱۵۰ مورد و معتادان متجاهر در سطح شهرستان اشاره کرد که باید ساماندهی شوند و در راستای این ساماندهی نیاز به کمپ ماده ۱۶ داریم.

رضایی از ورود دادگستری برای ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی قدردانی کرد و گفت: یکی‌ از معضلات شهرستان هم نبود پیست موتورسواری سنگین است که باید جایگاهی برای تخلیه هیجانات قشر جوان مهیا شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.