دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1401/02/21
کدخبر :65576
29
چاپ :

معاون وزیر بهداشت کنترل شیوع کرونا نتیجه همکاری همه ارکان کشور بود

معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت:کنترل شیوع کرونا عنایت خداوند و نتیجه همکاری همه ارکان کشور بود زیرا امروز در برخی کشورهای دنیا ۱۰۰ نفر مرگ و میر داریم اما این آمار در ایران نزولی است.

سعید کریمی  در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: کرونا هفته گذشته در ۴١ کشور سیر صعودی داشت و آمار ١۴ کشور ٢ برابر شد، کره جنوبی، آلمان، فرانسه، ایتالیا و آمریکا به لحاظ توانمندی ضعیف نیستند اما بیشترین آمار ابتلا به کرونا را دارند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: وزارت بهداشت با شعار عدالت و تعالی، حتی واکسیناسیون را از اتباع خارجی دریغ نکرد و برحسب وظیفه انسانی و عدالت واکسن را در اختیار آنان گذاشتیم.

پنج میلیون نفر بیمه حمایتی شدند

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فراگیری بیمه در ایران گفت: پنج میلیون نفر از دهک های کمتر برخوردار جامعه با حمایت دولت و مجلس بیمه شدند که گامی بزرگ در راستای اجرای عدالت اجتماعی است.

وی ادامه داد: برنامه های خوبی برای درمان بیماران خاص، صعب العلاج و نادر در کشور داریم.

کریمی با قدردانی از حمیدرضا رشیدی نژاد به عنوان رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: مهدی احمدی نژاد به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اساتید خوب، جهادی، انقلابی و سخت کوش ما است که موفقیت ایشان را خواستاریم و این وزارتخانه نیز تمام قد از وی حمایت می کند.

وی عنوان کرد: کرمان قطب پزشکی کشور و جزو پیشرفته‌ترین دانشگاه های ما است و اکنون در اوج پیشرفت ها قرار گرفته که امیدوارم بر توان روزانه این استان افزوده شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.