دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1400/02/13
کدخبر :46435
35
چاپ :

معاون راهداری سیلاب راه ۱۰ روستای جنوب کرمان را بست

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بسته شدن راه ارتباطی ۱۰ روستا توسط سیلاب در این منطقه خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بسته شدن راه ارتباطی ۱۰ روستا توسط سیلاب در این منطقه خبر داد.

 مجتبی رئیسی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: محورهای ارتباطی خسارت دیده سیلاب منطقه جنوب کرمان شامل شهرستان های قلعه گنج و فاریاب و رودبار جنوب است.

 وی ادامه داد: ناپایداری های جوی و بارش باران طی ۲ روز گذشته خسارت های به بخش های زیرساختی محورهای جنوب کرمان وارد کرده است. 

معاون راهداری جنوب کرمان با بیان اینکه بارش شدید باران در شهرستان قلعه گنج ۱۰ محور روستایی را بسته است، گفت: سیلاب همچنین به دیگر محورهایی ارتباطی این شهرستان نیز خسارت های وارد کرده است. 

وی از تخریب ۲ دستگاه آبنما در محور قلعه گنج _رمشک خبر داد و گفت:  تخریب این آب نماها در محدوده صولان سبب شد تا تردد در این محور برای ساعاتی متوقف شود. 

وی از مرمت موقتی این نقاط آسیب دیده توسط عوامل راهداری خبر داد و گفت: با فروکش کردن سیلاب عملیات بازگشایی و تیغ زنی محورهای ارتباطی مسدود شده توسط دستگاه های راهداری آغاز می شود.

 رئیسی با بیان اینکه پنج دستگاه آبنما در محورهای شهرستان فاریاب و رودبار جنوب(محور زهکلوت_ دلگان) تخریب شد، از آغاز عملیات مرمت و بازگشایی سه آبنمای خسارت دیده در محور زهکلوت توسط عوامل راهداری طی صبح امروز خبر داد.

وی ادامه داد: عملیات بازگشایی این محورها به پایان رسیده و هم اکنون تردد در این محور جریان دارد.

معاون راهداری جنوب کرمان از اعزام راهداران به مناطق خسارت دیده و سیل خیز این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به ادامه ناپایداری ها تا سه شنبه احتمال بروز سیلاب و خسارت به راه ها و ابنیه فنی وجود دارد. 

وی گفت: رانندگان با توجه به لغزنده بودن جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

جنوب کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر تشکیل شده است.

برچسب ها : معاون راهداری

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.