سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/09/07
کدخبر :97946
5
چاپ :

مشکلات کسب و کارهای اینترنتی از دیدگاه معاون استاندار کرمان

مسئله مهم دیگر درکسب وکارهای اینترنتی،اداره پُست است که شاهد تاخیر در ارسال کالاهستیم؛پست نیروی کافی ندارد و از سوی دیگرمجوز استخدام هم ندارد ودرحال پیگیری است ومرکز کشور باید در این حوزه مساعدت کند.

امیر حسن زاده در نشست تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال در استانداری کرمان که با حضور رئیس مرکز تجارت الکترونیک وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در تجارت الکترونیک زیرساخت است و پروژه فیبر نوری در کرمان در حال اجراست و تا پایان سال به اتمام می‌رسد و این پروژه اولویت اول ماست.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، حسن زاده با تاکید بر پیگیری اتاق اصناف در زمینه کسب و کارهای اینترنتی در داخل استان و ایجاد شرکت حمل و نقل برای رساندن سفارشات، گفت: این کار موجب اشتغال گسترده خواهد شد و خوشبختانه در استان کرمان تجارت الکترونیک در بخش خصوصی فراتر از دولت فعال است.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: ایجاد اشتغال خرد با کمترین هزینه در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، شدنی است و باید به زنجیره ارزش توجه داشت. به فروش و بازاریابی به طور پیوسته توجه کرد و این فضا در استان‌ها راه افتاده است.

وی با بیان اینکه براساس تحقیقات، حوزه IT از خدمات به سمت صنعت آمده و اتفاقات خوبی در این حوزه در حال رخ دادن است، گفت: در اتحادیه اصناف کرمان، نرم افزاری طراحی و قیمت گذاری میوه و تره بار از میدان تا فروشگاه از این طریق انجام شده و اکنون ۵۰ درصد غرفه‌داران استقبال کردند و کار تیمی در حال انجام است.

حسن زاده در پایان بیان کرد: در دیگر واحدهای کسب و کار الکترونیک، چشم انداز خوبی در استان کرمان می‌بینیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.