سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/02/04
کدخبر :84381
27
چاپ :

مشاور باشگاه مس کرمان هدف ما بازسازی تیم در سطح آسیاست

مشاور عالی باشگاه مس کرمان گفت: هدف تیم مدیریتی جدید این باشگاه، بازسازی مس آسیایی (بازی‌های درخشان در جام باشگاه‌های آسیا) طی یک برنامه هدفمند و راهبردی است.

منصور صادق نژاد با اشاره به حضور مدیرعامل جدید در باشگاه مس کرمان طی روزهای اخیر افزود: امیدوارم با ورود تیم مدیریتی جدید بتوانیم خواسته های هواداران و مردم را محقق کنیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: تیم فوتبال مس کرمان امسال باید در وهله نخست در لیگ برتر فوتبال بماند و هدف بعدی صعود به رتبه های بالاتر است تا اینکه بتوانیم در فصل آینده تیمی درخور نام کرمان با آن پیشینه تاریخی راهی مسابقات کنیم و نام کرمان یک بار دیگر در مسابقات آسیایی زنده شود.

مشاور عالی باشگاه مس کرمان با بیان اینکه هرجا اتحاد پشت یک تیم فوتبال بوده، موفقیت هم حاصل شده است گفت: تیم فوتبال مس طی برنامه ریزی این باشگاه، طی سال های آینده افتخارات زیادی را برای ورزش این استان و کشور رقم خواهد زد.

تیم فوتبال مس کرمان اکنون با ۲۱ امتیاز در رتبه چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته و فاصله چهار امتیازی با تیم های کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک کشور دارد؛ این فاصله حاشیه امنی برای تیم های کرمانی ایجاد کرده تا با خیال آسوده تر نسبت به سایر رقبا در چهار بازی باقی مانده خود به میدان بروند.

فروردین ماه امسال طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس، علی قرایی به عنوان مدیرعامل، امیدطیاری رییس هیات مدیره و عشرت کردستانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه مس کرمان معرفی شدند.

سال ۸۹ تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی سه بر یک بر الهلال عربستان در کرمان تنها تیم ایرانی بود که هر سه بازی خانگی اش در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را با پیروزی به پایان رساند و به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کرد.

در مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا که کرمانی ها عملکرد درخشانی ارائه کرده بودند، به ذوب آهن اصفهان برخورد کردند اما به یک گل در خانه حریف، شکست را پذیرفتند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.