يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1402/11/28
کدخبر :102765
0
چاپ :

مستند فیلم «بی‌قرار» در کرمان اکران می‌شود

همزمان با سی‌وهفتمین سالگرد شهادت شهید محمدحسین یوسف‌الهی مستند فیلم «بی‌قرار»، روایتی از زندگی این شهید والا مقام در سینما شهرتماشای کرمان اکران می‌شود.

همزمان با سی‌وهفتمین سالگرد شهادت شهید، محمدحسین یوسف‌الهی، مستند فیلم «بی‌قرار»، روایتی از زندگی این شهید والا مقام امروز ۲۸ بهمن‌ماه ساعت ۱۹ با حضور خانواده شهید، اقشار مختلف مردم و مسئولان در سینما شهر تماشای کرمان اکران می‌شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، مستند فیلم «بی‌قرار» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی فارسی تهیه شده و از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است.

شهید محمدحسین یوسف‌الهی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس بود که پس از مجاهدت‌های بسیار در بهمن‌ماه ۱۳۶۴ و در جریان عملیات والفجر ۸ به فیض شهادت نائل آمد.

سردار سلیمانی ارادت ویژه‌ای به شهید یوسف‌الهی داشت، به طوری که از او با عنوان «حسین آقا» یاد می‌کرد و وصیت کرده بود کنار محمدحسین دفن شود و اکنون مزار مطهر این دو شهید گرانقدر در کنار یکدیگر در گلزار شهدای کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.