دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/01/19
کدخبر :83911
14
چاپ :

مدیرعامل مس کرمان انتظارات هواداران را محقق می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان بابیان اینکه هواداران این تیم طی چندسال گذشته مظلوم واقع شده‌اندگفت:آنان اکنون از مس انتظار دارندکه جایگاه بهتری در لیگ برترفوتبال کشور کسب کندکه این انتظارات را محقق می کنیم.

علی قرایی افزود: گرچه با اقدامات مدیریت قبلی باشگاه مس کرمان، این تیم به لیگ برتر صعود کرد و این صعود شیرینی خاصی به کام هواداران بخشید اما انتظار هوادران از این تیم بیشتر است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی اظهار کرد: این دغدغه را کاملا احساس می کنم و امیدوارم با اتحاد، همدلی و همبستگی بین همه ارکان باشگاه و با استراتژی و برنامه بهتری در فصل بعد پا به مسابقات لیگ برتر و ورزشی بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: در زمان حساسی از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته ایم که نیاز بیشتری به حمایت هواداران و افزایش تمرکز و مدیریت این تیم داریم.

مس کرمان به رتبه ۱۲ لیگ برتر صعود می کند

وی با اشاره به تمرکز تیم مس کرمان بر ۶ بازی باقی مانده و تلاش برای حفظ تیم در جدول لیگ برتر گفت: پیش بینی می کنم تیم مس امسال تا رتبه ۱۲ یا ۱۳ لیگ برتر صعود کند؛ تا فصل آینده با اقتدار و روحیه بهتری وارد مسابقات شود.

قرایی با اشاره به نشستی که با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان داشت یادآور شد: بازیکنان باید احساس می کردند که مدیریت و تیم مس کرمان یکی هستند و این موضوع را به این تیم القا کردیم، این افراد باید بدانند از آنها همه جانبه حمایت می کنیم و مدیریت و کادر فنی پشت آنها است تا با روحیه بیشتری کار خود را دنبال کند.

وی تاکید کرد: بازیکنان و کادر فنی تعصب خاصی نسبت به تیم مس کرمان دارد و می توانند نتایج بسیار خوبی را برای ما به ارمغان بیاورند.

علی قرایی اخیرا به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان معرفی و جایگزین محمد کهندل شد.

تیم فوتبال مس کرمان با ۲۱ امتیاز در رتبه چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته و فاصله هشت امتیازی با تیم های کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک کشور دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.