سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/09/18
کدخبر :98391
1
چاپ :

مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان مساوی کردند

تقابل تیم های خاتون بم و شهرداری سیرجان از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر زنان ایران و دربی استان کرمان با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه فجر بم به پایان رسید.

این دیدار از مهمترین مسابقه های لیگ برتر فوتبال زنان ایران بود که ۲ تیم هم استانی که سال‌ها رقیب یکدیگر برای کسب عنوان قهرمانی هستند و در رده های اول و دوم جدول قرار دارند روز جمعه ۱۷ آذر روبه‌روی هم قرار گرفتند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، زننده گل ها در این بازی مرضیه نیکخواه از تیم سیرجان و مونا حمودی از تیم بم بودند و همچنین سه نفر از بازیکنان تیم سیرجان کارت زرد گرفتند.

از بازیکنانم راضی نبودم

سرمربی تیم خاتون بم بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوب و حساس بود اما به نظر بنده هر ٢ تیم در موقعیت هایی احساسی بازی کردند و در نیمه اول اصلا از بازیکنانم راضی نبودم.

مرضیه جعفری افزود: بازیکنان از فرصت هایشان استفاده نکردند و در نیمه دوم بهتر عمل کردیم اما نتوانستیم موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم.

وی اظهار کرد: در نیمه اول با وجود اینکه حملات زهرداری نداشتیم اما صاحب توپ و میدان بودیم و متاسفانه روی یک اشتباه و ضدحمله گل خوردیم.

سرمربی تیم خاتون بم عنوان کرد: موقعیت هایی بودند که توانستیم تبدیل به گل کنیم اما بازیکنان من آن کاری که باید را انجام ندادند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فوتبال زنان پیشرفتی داشته است، گفت: درباره تیم خودم می توانم نظر بدهم و قطعا همینطور بوده است زیرا تیم من روی زمین خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و حتی در بازی های خارج کشور با تیم های قدرتمندی به راحتی روی زمین بازی می کرد و من پیشرفت را در تیم خودم دیده‌ام.

جعفری اضافه کرد: درباره داوری نمی توانم نظر بدهم و صحنه پنالتی که برای ما گرفتند را اصلا ندیدم شاید من فاصله داشتم و برخورد را ندیده‌ام.

حساسیت بازی زیبایی فوتبال را کمرنگ کرد

سرمربی تیم خاتون بم در پاسخ به اینکه خالی بودن نیمکت تیم شما را به دردسر می اندازد یا خیر ادامه داد: ما با همین نیمکت به جام باشگاه های آسیا رفتیم و با همین نیمکت هم در فصل بازی می‌کنیم و امروز هم در یک موقعیت هایی به مشکل برخوردیم.

وی افزود: سه بازیکن از تیم خاتون جدا شدند و بازیکن جدیدی اضافه نکردیم، تنها ملیکا محمدی که بازیکن قبلی خودمان بود را برگرداندیم و فعلا شرایط اینگونه است و با همین بازیکنان کار می‌کنیم.

جعفری درباره تیم سیرجان نیز گفت: این تیم بازیکنان خوبی اضافه کرده و تیم بسیار خوبی است، همچنین کادر فنی و مربی خوبی دارد که امروز هم حساسیت بازی باعث شد زیبایی فوتبال کمتر و کمرنگ تر دیده شود.

امروز فوتبال زنان ایران پیروز شد

در ادامه سرمربی تیم شهرداری سیرجان هم گفت: امروز فوتبال زنان ایران پیروز شد و این همه هواداری که ٢ تیم را تشویق کردند فوتبال خوبی را دیدند و هر ٢ تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند.

مریم ایراندوست افزود: آمده بودیم که فقط سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم اما متاسفانه اگر پنالتی را گل کرده بودیم قطعا بازی به نفع ما تغییر کرده بود.

وی ادامه داد: از بازیکنانم راضی بودم و چیزهایی که خواسته بودیم را انجام دادند به جز پنالتی که باید گل می شد.

شهرداری سیرجان یک تیم متحول شده است

سرمربی تیم شهرداری سیرجان درباره ادامه فصل بیان کرد: این تیم خیلی حرف ها برای گفتن دارد و تیم شهرداری سیرجان یک تیم متحول شده که دارای بازیکنان خوب و بااخلاق است و البته روز به روز هماهنگ تر می شوند و آخر فصل رتبه خوبی را کسب می کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد و تغییر و تحولاتی که ایجاد شد هدف باشگاه این بود تیم جمع شود و تیم مقتدری را در لیگ داشته باشیم که فکر می‌کنم تا این مرحله به هدفمان رسیده ایم.

ایراندوست گفت: قطعا تلاش می‌کنیم در فوتبال جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: تیم خاتون ۱۰ سال است که بازیکنانش با همدیگر بازی می‌کنند و مربی خوبی هم دارند، زمانی یک شهر از تیم حمایت می کند نتیجه آن می شود که خاتون تیم خوب و پرافتخاری باشد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.