دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1400/04/16
کدخبر :50116
30
چاپ :

فعالیت واحدهای تولیدی سیرجان تا ۷۰ درصد ظرفیت است

فعالیت واحدهای تولیدی سیرجان تا ۷۰ درصد ظرفیت است

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت برخی مشکلات واحدهای تولیدی سیرجان ۳۰ تا ۷۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را دارند.

وی در برنامه بازدید از واحدهای تولیدی سیرجان به همراه معاون امور اقتصادی استاندار کرمان افزود: ۸۰۰ واحد تولیدی دراین شهرستان فعالیت دارند که درصورت رفع مشکلات امکان فعالیت با ظرفیت بیشتر و اشتغال افزون تر نیز خواهند داشت.

به گفته حسن پور امسال بیش از ۸ هزار نفر سهمیه اشتغال در سیرجان اعلام شده است که باید دولت زیرساخت های لازم و رفع مشکلات تولیدی را انجام دهد.

این نماینده مجلس گفت: روحیه مطالبه گری از مسئولان باید در مردم و رسانه ها نهادینه شود تا نتایج خوبی را در اشتغال داشته باشیم.

به گزارش ایرنا حسین مهرابی معاون امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این برنامه بازدید گفت:  پنجره واحدهای تولیدی الکترونیکی در سیرجان پس از مرکز استان به زودی راه اندازی می شود.

به گفته وی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی سیرجان بررسی و رفع خواهد شد. 

در جریان این برنامه بازدید مقرر شد مشکلات ارائه تسهیلات و تامین منابع مالی، تامین مواد اولیه کارخانجات از جمله روغن خوراکی و فولاد ، مشکلات زیست محیطی و منابع طبیعی برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی پیگیری و رفع شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.